Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił towar na fv z odbiorem w paczkomacie, towaru nie odebrał, więc paczka wróciła do nas. Zero kontaktu z jego strony. Na allegro się loguje. Wystawiliśmy fv korektę - i teraz moje pytanie: normalnie klient podpisuje korektę i zwracamy pieniądze, zgodnie z prawem muszę mieć dowód, że klient otrzymał korektę (jeżeli nie mam jego podpisu) - czy w rozmowach allegro jest gdzieś opcja potwierdzenie przeczytania? czy muszę dotrzymać terminu 14 dni na zwrot pieniędzy? jak to ugryźć???
e_trans1 Masz potwierdzenie rezygnacji klienta ? ..... pewnie nie . Wyślij mu informację i czekaj , nie podemuj sam decyzji o anulowaniu transakcji . Masz oryginał i kopię faktury to je złącz , przekreśl i napisz na nich ,, anulowano ,, i tak oddaj do księgowości .
Przy odstąpieniu od umowy klient-konsument nie musi podpisywać korekty fv. Tylko pytanie co ten kupujący chce zrobić?
@e_trans1 Jeśli nie dostarczyłeś faktury w innej formie niż papierowa wewnątrz paczki to po prostu ją anuluj jak doradził Tobie @mdrogeria
Jeśli jednak wysłałeś ją również na maila lub dostarczyłeś w innej formie elektronicznie to jest ryzyko że twój kontrahent mógł zaksięgować tę fakturę.
Wobec czego
Zgodnie z wprowadzoną zmianą przepisów od nowego roku zamiast podpisu korekty, wystarczy ci potwierdzenie zwrotu przelewu.
https://bezprawnik.pl/korekty-sprzedazy-bez-podpisu-odbiorcy/
O właśnie o tym nie wiedzialam! dzieki!