anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kochane Allegro - chyba jest problem. Jakość wysyłki / pobranie / zwrot tuż po zakupie...

KOMIKOMP
#8 Zapaleniec

Taka sytuacja:

 ( Chronologicznie )

Klient kupił coś na allegro ( w moim przypadku "za pobraniem )

Zgłosił zwrot ( zanim wysłałem towar ( nie anulował )

 

.... i co zrobić by nie ucierpiała jakość ( terminowość ) wysyłek ?

 

Jak oznaczyłem że anulowane i nie wysłałem to mam punkty karne...  

 

Macie pomysł ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @KOMIKOMP, podaj proszę numer zamówienia o którym wspominasz.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

KOMIKOMP
#8 Zapaleniec

b2691930-d45b-11f0-9344-f30c2f0035d7

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@KOMIKOMP to zamówienie nie liczy się już do jakości Twojej sprzedaży, otrzymałeś za nie również rabat transkacyjny (zwrot prowizji).

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@KOMIKOMP należy wystąpić o zwrot opłaty transakcyjnej 

oznacz moderatorów