anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarz negatywny-żarty się skończyły

pphu-nalewajko
#9 Pomysłodawca#

Witam

Ostatnio wpadł mi taki komentarz;

,,Towar słabej jakości więc zwróciłem. Problem ze zwrotem środków za zwrócone przedmioty! Konieczna interwencja Allegro! Nie polecam!!!

A teraz do rzeczy;

Odstąpienie wysłane 30 grudnia.Zwrócony towar otrzymałem 3 stycznia.6 stycznia gościu wysłał informację,że nie otrzymał zwrotu środków.Tego samego dnia odpisałem,że na zwrot mam 14dni i nie sprawdziłem jeszcze paczek(miałem kilka zwrotów). Zaraz po tym wpadł właśnie ten komentarz,czyli też 6 stycznia.Nie było też żadnej interwencji allegro,ponieważ nie było ku temu żadnego powodu.Środki zwróciłem 9 stycznia.Nie wiem jak jest ze stwierdzeniem,że towar jest słabej jakości,ale się dowiem.Produkt jest renomowanej firmy i nic mu nie brakuje.Napisałem do allegro.Odpisali takie farmazony,że głowa boli.Najlepszy fragment to taki,gdzie proponują grzeczny kontakt z klientem i trzymają kciuki za pozytywne załatwienie sprawy.Niesamowite jak mi pomogli,normalnie trzymają za mnie kciuki.Jestem im za to niesamowicie wdzięczny.Na szczęście można z tą patologią walczyć.Mam przy sobie bardzo mądrą osobę,która napisała bardzo mądre pismo.Wysłałem je do gościa przez allegro.Wysłałem też sms z powiadomieniem o piśmie.Jeśli typ nie usunie kłamliwego komentarza to będzie ciąg dalszy.Doprowadzę do sytuacji,gdzie gościu będzie musiał udowodnić swoje tezy.Zobaczymy jak sobie z tym poradzi.Nie daruję.Hej

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli tak było to masz prawo do ochrony własnego wizerunku.😁

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pphu-nalewajko walcz bo masz rację 🙂 jak wygrasz wrzuć wyrok 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pphu-nalewajko Subiektywna ocena , ustawodawca nie określa jednoznacznie czasu na zwrot  ,zacytuję ,, NIEZWŁOCZNIE , nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy ,,

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

W tym wypadku niezwłocznie= jak przyjdzie kolej na rozliczenie tego zwrotu. Przecież ktoś się nie rozdwoi bo klient- pieniacz ma problem.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria nie wiem czy się orienrujesz ale w prawie polskim termin niezwłocznie oznacza bez zbędnej zwłoki a nie już od razu natentychmiast do tego został dokładnie zdefiniowany przez SN

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael ,,Zwrócony towar otrzymałem 3 stycznia.6 stycznia gościu wysłał informację,że nie otrzymał zwrotu środków.Tego samego dnia odpisałem,że na zwrot mam 14dni ,,

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

30 grudnia odstąpienie a 9 stycznia zglosil zwrot tzn ze ustawowo zmiescil sie w terminie gdzie tu widzisz problem? Tak ma 14dni od zgloszenia zwrotu lub do odebrania przesylki ze zwrotem moze sie z nim wstrzymac. Nie jego wina ze klient niezwlocznie definiuje jako natychmiast 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael 30 st. - zgłoszony , 6 st. klient upomina się o zwrot , w tym czasie zwrot dotarł do sprzedawcy / 3st. / ,zamiast zwrotu otrzymuje informację o 14-tu dniach . Subiektywna interpretacja sprzedawcy = subiektywna ocena klienta .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria a wiesz że subiektywnie to to mógłbyć skrót myślowy założyciela wątku bo np napisał mam 14dni od dnia zgłoszenia zwrotu na zwrot środków

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael cyt,, Tego samego dnia odpisałem,że na zwrot mam 14dni ,,

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@pphu-nalewajko Tak trzymaj > porobiło się coraz więcej "pseudoklientów", którym się wydaje, że wszystko im wolno > a Allegro nic z tym nie robi

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Nie wysyłaj pism przez allegro tylko listem poleconym.

oznacz moderatorów

Client:109636943
#2 Obserwator#

Jak masz kilka tyś do wywalenia to możesz sobie pozywać klienta, ale pożałujesz tego.

 

Sprawdziłem komentarz klienta klienta i nie ma tam żadnej wzmianki o interwencji allego.

To że masz 14 dni na zwrot nie znaczy, że klient nie ma prawa być niezadowolony.

 

Każdy prawnik zaora twoje argumenty w 20s.

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Podobne sprawy wygrane przez sprzedawców: przynajmniej kilkanaście opisanych tylko na forum

Podobne sprawy wygrane przez kupujących: 0

oznacz moderatorów

Client:109636943
#2 Obserwator#

LOL. Jednymym przykładem wygranej sprawy przez handlarza opisywanym na tym forum jest sytuacja w której klient napisał całkowicie bezesnowny komentarz (było to opisywane w mediach).

Tutaj mamy sytuację w której sam haldarz potwierdził uwagi kupującego, tylko nie może zrozumieć, że klient może być niezadowolony, że nie ma pieniędzy (szczególnie, że są są sklepy które szybciej zwracają pieniądze).

oznacz moderatorów

pphu-nalewajko
#9 Pomysłodawca#

Nie widać wzmianki o interwencji allegro,bo właśnie z jakiegoś powodu klient ten komentarz usunął.Zastąpił go nowym,o którym właśnie się dowiedziałem.

,,"Towar słabej jakości więc zwróciłem. Był Problem ze zwrotem środków za zwrócone przedmioty! Za wulgarne zachowanie Nie mam zamiaru tu już NIGDY nic kupować! Nie polecam!!!"

Oczywiście że klient ma prawo być niezadowolony.Proszę jednak sprawdzić jak ma wyglądać te niezadowolenie i jak ma wyglądać krytyka.Pisać komentarze bez żadnego poparcia to nawet dziecko potrafi.Internet przyjmie wszystko.Zobaczymy jak prawnik będzie mnie orał.Pozdrawiam

oznacz moderatorów

Client:109199213
#12 Orędownik#

Witaj, @pphu-nalewajko.

Twój klient twierdzi, że zachowujesz się wulgarnie. Nawet tutaj nazwałeś go "patologią". Pracownik Allegro, który miał wgląd w Waszą korespondencję zaproponował Ci grzeczny kontakt z klientem. To o czymś świadczy. 

Dlatego mam prośbę, mógłbyś zacytować swoje wiadomości do niego? Tego SMS-a też. 


oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Pracownicy allegro proszą o to nawet jeśli klient w wiadomościach wyklina ci całą rodzinę do 3 pokoleń wstecz. Masz się kajać żeby klient mógł sobie ulżyć

 

oznacz moderatorów

Client:109199213
#12 Orędownik#

@Client:96810784 

W tej sprawie Allegro ma rację. Sprzedawca powinien być profesjonalny i uprzejmy. Agresja i wulgarność wobec klientów, którzy czekają tydzień na zwrot swoich pieniędzy i bywają przez to zniecierpliwieni jest nieakceptowalna.

oznacz moderatorów