Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Ostatnio wpadł mi taki komentarz;
,,Towar słabej jakości więc zwróciłem. Problem ze zwrotem środków za zwrócone przedmioty! Konieczna interwencja Allegro! Nie polecam!!!
A teraz do rzeczy;
Odstąpienie wysłane 30 grudnia.Zwrócony towar otrzymałem 3 stycznia.6 stycznia gościu wysłał informację,że nie otrzymał zwrotu środków.Tego samego dnia odpisałem,że na zwrot mam 14dni i nie sprawdziłem jeszcze paczek(miałem kilka zwrotów). Zaraz po tym wpadł właśnie ten komentarz,czyli też 6 stycznia.Nie było też żadnej interwencji allegro,ponieważ nie było ku temu żadnego powodu.Środki zwróciłem 9 stycznia.Nie wiem jak jest ze stwierdzeniem,że towar jest słabej jakości,ale się dowiem.Produkt jest renomowanej firmy i nic mu nie brakuje.Napisałem do allegro.Odpisali takie farmazony,że głowa boli.Najlepszy fragment to taki,gdzie proponują grzeczny kontakt z klientem i trzymają kciuki za pozytywne załatwienie sprawy.Niesamowite jak mi pomogli,normalnie trzymają za mnie kciuki.Jestem im za to niesamowicie wdzięczny.Na szczęście można z tą patologią walczyć.Mam przy sobie bardzo mądrą osobę,która napisała bardzo mądre pismo.Wysłałem je do gościa przez allegro.Wysłałem też sms z powiadomieniem o piśmie.Jeśli typ nie usunie kłamliwego komentarza to będzie ciąg dalszy.Doprowadzę do sytuacji,gdzie gościu będzie musiał udowodnić swoje tezy.Zobaczymy jak sobie z tym poradzi.Nie daruję.Hej
Jeżeli tak było to masz prawo do ochrony własnego wizerunku.😁
@pphu-nalewajko walcz bo masz rację 🙂 jak wygrasz wrzuć wyrok 🙂
@pphu-nalewajko Subiektywna ocena , ustawodawca nie określa jednoznacznie czasu na zwrot ,zacytuję ,, NIEZWŁOCZNIE , nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy ,,
W tym wypadku niezwłocznie= jak przyjdzie kolej na rozliczenie tego zwrotu. Przecież ktoś się nie rozdwoi bo klient- pieniacz ma problem.
@mdrogeria nie wiem czy się orienrujesz ale w prawie polskim termin niezwłocznie oznacza bez zbędnej zwłoki a nie już od razu natentychmiast do tego został dokładnie zdefiniowany przez SN
@az1rael ,,Zwrócony towar otrzymałem 3 stycznia.6 stycznia gościu wysłał informację,że nie otrzymał zwrotu środków.Tego samego dnia odpisałem,że na zwrot mam 14dni ,,
30 grudnia odstąpienie a 9 stycznia zglosil zwrot tzn ze ustawowo zmiescil sie w terminie gdzie tu widzisz problem? Tak ma 14dni od zgloszenia zwrotu lub do odebrania przesylki ze zwrotem moze sie z nim wstrzymac. Nie jego wina ze klient niezwlocznie definiuje jako natychmiast
@az1rael 30 st. - zgłoszony , 6 st. klient upomina się o zwrot , w tym czasie zwrot dotarł do sprzedawcy / 3st. / ,zamiast zwrotu otrzymuje informację o 14-tu dniach . Subiektywna interpretacja sprzedawcy = subiektywna ocena klienta .
@mdrogeria a wiesz że subiektywnie to to mógłbyć skrót myślowy założyciela wątku bo np napisał mam 14dni od dnia zgłoszenia zwrotu na zwrot środków
@az1rael cyt,, Tego samego dnia odpisałem,że na zwrot mam 14dni ,,
@pphu-nalewajko Tak trzymaj > porobiło się coraz więcej "pseudoklientów", którym się wydaje, że wszystko im wolno > a Allegro nic z tym nie robi
Nie wysyłaj pism przez allegro tylko listem poleconym.
Jak masz kilka tyś do wywalenia to możesz sobie pozywać klienta, ale pożałujesz tego.
Sprawdziłem komentarz klienta klienta i nie ma tam żadnej wzmianki o interwencji allego.
To że masz 14 dni na zwrot nie znaczy, że klient nie ma prawa być niezadowolony.
Każdy prawnik zaora twoje argumenty w 20s.
Podobne sprawy wygrane przez sprzedawców: przynajmniej kilkanaście opisanych tylko na forum
Podobne sprawy wygrane przez kupujących: 0
LOL. Jednymym przykładem wygranej sprawy przez handlarza opisywanym na tym forum jest sytuacja w której klient napisał całkowicie bezesnowny komentarz (było to opisywane w mediach).
Tutaj mamy sytuację w której sam haldarz potwierdził uwagi kupującego, tylko nie może zrozumieć, że klient może być niezadowolony, że nie ma pieniędzy (szczególnie, że są są sklepy które szybciej zwracają pieniądze).
Nie widać wzmianki o interwencji allegro,bo właśnie z jakiegoś powodu klient ten komentarz usunął.Zastąpił go nowym,o którym właśnie się dowiedziałem.
,,"Towar słabej jakości więc zwróciłem. Był Problem ze zwrotem środków za zwrócone przedmioty! Za wulgarne zachowanie Nie mam zamiaru tu już NIGDY nic kupować! Nie polecam!!!"
Oczywiście że klient ma prawo być niezadowolony.Proszę jednak sprawdzić jak ma wyglądać te niezadowolenie i jak ma wyglądać krytyka.Pisać komentarze bez żadnego poparcia to nawet dziecko potrafi.Internet przyjmie wszystko.Zobaczymy jak prawnik będzie mnie orał.Pozdrawiam
Witaj, @pphu-nalewajko.
Twój klient twierdzi, że zachowujesz się wulgarnie. Nawet tutaj nazwałeś go "patologią". Pracownik Allegro, który miał wgląd w Waszą korespondencję zaproponował Ci grzeczny kontakt z klientem. To o czymś świadczy.
Dlatego mam prośbę, mógłbyś zacytować swoje wiadomości do niego? Tego SMS-a też.
Pracownicy allegro proszą o to nawet jeśli klient w wiadomościach wyklina ci całą rodzinę do 3 pokoleń wstecz. Masz się kajać żeby klient mógł sobie ulżyć
W tej sprawie Allegro ma rację. Sprzedawca powinien być profesjonalny i uprzejmy. Agresja i wulgarność wobec klientów, którzy czekają tydzień na zwrot swoich pieniędzy i bywają przez to zniecierpliwieni jest nieakceptowalna.