Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Ostatnio wpadł mi taki komentarz;
,,Towar słabej jakości więc zwróciłem. Problem ze zwrotem środków za zwrócone przedmioty! Konieczna interwencja Allegro! Nie polecam!!!
A teraz do rzeczy;
Odstąpienie wysłane 30 grudnia.Zwrócony towar otrzymałem 3 stycznia.6 stycznia gościu wysłał informację,że nie otrzymał zwrotu środków.Tego samego dnia odpisałem,że na zwrot mam 14dni i nie sprawdziłem jeszcze paczek(miałem kilka zwrotów). Zaraz po tym wpadł właśnie ten komentarz,czyli też 6 stycznia.Nie było też żadnej interwencji allegro,ponieważ nie było ku temu żadnego powodu.Środki zwróciłem 9 stycznia.Nie wiem jak jest ze stwierdzeniem,że towar jest słabej jakości,ale się dowiem.Produkt jest renomowanej firmy i nic mu nie brakuje.Napisałem do allegro.Odpisali takie farmazony,że głowa boli.Najlepszy fragment to taki,gdzie proponują grzeczny kontakt z klientem i trzymają kciuki za pozytywne załatwienie sprawy.Niesamowite jak mi pomogli,normalnie trzymają za mnie kciuki.Jestem im za to niesamowicie wdzięczny.Na szczęście można z tą patologią walczyć.Mam przy sobie bardzo mądrą osobę,która napisała bardzo mądre pismo.Wysłałem je do gościa przez allegro.Wysłałem też sms z powiadomieniem o piśmie.Jeśli typ nie usunie kłamliwego komentarza to będzie ciąg dalszy.Doprowadzę do sytuacji,gdzie gościu będzie musiał udowodnić swoje tezy.Zobaczymy jak sobie z tym poradzi.Nie daruję.Hej
Kupujący publicznie kłamliwie pozywa Sprzedawcę o działania niezgodne z przepisami, sugeruje w tej sprawie, że były one tak złe, że interweniowało allegro w celu wymuszenia zwrotu środków, do tego nawołuje do niekupowania w jego firmie
brawo, takie akcje tylko na allegro, przy pełnym wsparciu serwisu dla tego rodzaju wpisów - bo jak mniemam moderacja go nie usunie
Proszę czytać ze zrozumieniem.Nie klienta nazwałem tu patologią,tylko całą sytuację z którą można walczyć.Jeśli chodzi o moje wulgarne zachowanie to oczywiście klient będzie miał okazję to udowodnić.Chyba,że jest to tylko jego wymysł.A wtedy lipa.Pozdrawiam
Rozumiem Twoje rozgoryczenie, sytuacja ta na pewno nie jest komfortowa, ale istnieją firmy, które zwracają pieniądze już na etapie nadania zwrotu przez klienta. (np. decathlon).
Zupełnie nie rozumiem takiego nonszalanckiego podejścia do klienta, przeciągania w wypłacie zwrotu, karania go za zwrot czasem oczekiwania, z lubością taplania się w graniu mu na nerwach.
Zachowanie zgodne z przepisami to na Allegro karanie klienta?
@pphu-nalewajko masz tutaj darmowego pracownika to szybkiego rozpatrywania zwrotów, @excessively-frug się zgłasza żeby przypadkiem klient nie poczuł się urażony tym, że masz za mały zespół i w 5 minut po dostarczeniu paczki nie zwracasz pieniędzy.
@Client:96810784 zgodność z przepisami a zadowolenie klienta to 2 różne sprawy. Równie dobrze mozna napisać, że sprzedawca nie powinien byc niezadowolony z komentarza, bo jest on wystawiony zgodnie z regulaminem allegro 😉
Regulamin Allegro na szczęście nie jest wyżej niż KC.