anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto powienien pokryć koszty wysyłki po zwrocie towaru z powodu NIE PASUJE MI ?

66ipol
#8 Zapaleniec#

WItam grono, proszę o podpowiedź, kto pokrywa koszty wysyłki wysłałem towar o wartości 99.99 zł opisujac w aukcji wszystko co potrzebne czyli numer cześći wiele dokładnych zdjęć towaru. Koszt dostawy ze względu na rozmiar i staranne pakowanie wyniósł mnie 55 zł . Klient odesłał towar własnym kurierem i podał powód zwrotu "nie pasuje mi " Zwróciłem mu wpłatę za towar a on domaga się zwrotu za wysyłkę ? Czy prawidłowe bedzie że to ja mam być stratny ten koszt wysyłki ? Proszę o podpowiedź. pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

GaceKx
#9 Pomysłodawca#

Tak, musisz zwrócić kwotę za towar + koszt najtańszej dostępnej dostawy na aukcji.

oznacz moderatorów

66ipol
#8 Zapaleniec#

. Ok rozumiem, dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@66ipol jeśli była to transakcja konsumencka zwracasz również koszt nadania do klienta , powrót opłaca kupujący.

oznacz moderatorów

66ipol
#8 Zapaleniec#

ok, dziekuję za opdowiedź

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@66ipol jako firma masz obowiązek oddać koszt dostarczenia, tyle że najtańszy jaki masz w ofercie nie liczymy smarta i odbioru osobistego 🙂

Jak np, masz w ofercie pobranie za 20 a zwykłego kuriera za 12 to oddajesz 12 zł 🙂

Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy.

Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.

________
Κώστας
oznacz moderatorów