Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
WItam grono, proszę o podpowiedź, kto pokrywa koszty wysyłki wysłałem towar o wartości 99.99 zł opisujac w aukcji wszystko co potrzebne czyli numer cześći wiele dokładnych zdjęć towaru. Koszt dostawy ze względu na rozmiar i staranne pakowanie wyniósł mnie 55 zł . Klient odesłał towar własnym kurierem i podał powód zwrotu "nie pasuje mi " Zwróciłem mu wpłatę za towar a on domaga się zwrotu za wysyłkę ? Czy prawidłowe bedzie że to ja mam być stratny ten koszt wysyłki ? Proszę o podpowiedź. pozdrawiam
Tak, musisz zwrócić kwotę za towar + koszt najtańszej dostępnej dostawy na aukcji.
. Ok rozumiem, dziękuję za pomoc.
@66ipol jeśli była to transakcja konsumencka zwracasz również koszt nadania do klienta , powrót opłaca kupujący.
ok, dziekuję za opdowiedź
@66ipol jako firma masz obowiązek oddać koszt dostarczenia, tyle że najtańszy jaki masz w ofercie nie liczymy smarta i odbioru osobistego 🙂
Jak np, masz w ofercie pobranie za 20 a zwykłego kuriera za 12 to oddajesz 12 zł 🙂
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy.
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.