Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący anulował zakup, chcę zwrócić pieniądze, ale nie przesłaliście mi ich na konto nie miałem żadnych zaległości więc automatycznie ich nie zabraliście, podczas dyskusji z kupującą konsultant a allegro każe mi zwrócić pieniądze na prywatne konto, tylko ja ich od was nie dostałem
@Maxpit1 Na saldzie nie masz żadnych środków, które możesz teraz zwrócić, dlatego powinieneś zlecić przelew na prywatne konto lub zasilić saldo.
Na saldzie u Operatora Przelewy24 masz oczekujące środki, ale jeszcze nie możesz ich wypłacić. W razie pytań kontynuuj korespondencję z konsultantem, który zna sprawę i wie, o jakie zamówienie chodzi.
Ok ja to wszystko rozumiem, tylko od 19.12 2023 przlewy24 są jako oczekujące - dlaczego ? Ja teraz zwracam swoje prywatne pieniądze, a jaką mam pewność, że kupujący nie zablokował przelewu ?
Jak mam zlecić przelew na prywatne konto ?
Czy jest teraz na allegro jakaś możliwość zamówienia rozmowy tel. z konsultantem ?
@Maxpit1 Rozmowę zamówisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Środki oczekujące zostaną zwolnione w terminie, który widzisz na swoim saldzie.
Musisz zapytać klienta o konto do zwrotu lub zasilić saldo na poczet zwrotu.
Czyli jak zasilę saldo swoimi pieniędzmi i zwrócę je kupującej to dopiero wtedy szanowne przelewy24 odblokują mi oczekujące środki ?
Ale w tym linku jest tylko kontakt mailowy, a ja chciałbym porozmawiać z żywą osobą
@Maxpit1 Witam przeserdecznie, najmilej... Ponieważ nikt nie odniósł się
do Pana zapytania o kontakt TELEFONICZNY z konsultantem Allegro - to 😉
miło tu podaję "przepis" - algorytm; niestety, nie da się inaczej, więc jest to
nieco... uciążliwe..., ale.. jest 😉 - samemu korzystam z tej formy kontaktu
5-10 razy tygodniowo ;-). Zatem.
Wybieramy zakładkę "Pomoc" - dla "Sprzedającego" lub "Kupującego",
adekwatnie - czyli tu: dla "Sprzedającego"...
Następnie wybieramy DOWOLNY temat, z jakimś problemem, typu
"problemy transakcyjne" najlepiej... "Wchodzimy" w dany temat ;-),
na dole jest jest zakładka: "Potrzebujesz dalszej pomocy?
Skontaktuj się z nami."...Wciskamy - pojawia się strona...
Jest tam: "Wpisz problem" - wpisac można cokolwiek, kilka znaków,
np. "111".... Dale: adres e-mail ... i jest: "wybierz produkt (opcjonalnie)"
(z listy)... (Allegro zwykłe tylko). Zazwyczaj -- ZAZWYCZAJ (nie zawsze...)
POTRZEBA coś WYBRAĆ - ale.... jest obojętne, co - co z listy wybrać
- nie ma to znaczenia i wpływu na NIC...Wybrać "sposób kontaktu".
Jest 5 (PIĘĆ) opcji (form, postaci kontaktu) - w tym:
"Zamów rozmowę telefoniczną"... Zaznaczamy...
Naciskamy "Zamów rozmowę".... Wybrać datę i godzinę (co 15 minut).
I mamy miłe, i dokładne czasowo połączenie telefoniczne
od konsultantki lub konsultanta....
Przy opcji "zamów rozmowę w ciągu 15 minut"
często już uzyskuje się połączenie, wkrótce = w kilka minut;
a często nawet - wręcz NATYCHMIAST, niemal natychmiast.
W przypadku wybrania konkretnej godziny przychodzi SMS
jako potwierdzenie zamówionej rozmowy telefonicznej
i informacji od "allegro', że ta rozmowa zamówiona jest
na daną godzinę - i nastąpi wtedy. Dokładność realizacji
połączenia - czasu, momentu połączenia - "szwajcarska",
'hihi'.
Tyleż.
Więcej pisania niż wykonywania CZYNNOŚCI w praktyce;
(po)trzeba poćwiczyć... ;-)....
Przeserdecznie, z szacunkiem pozdrawiam.
Miłego wieczoru.
😉
JKWX.
Wrocław.
-------------
29-12-2023
16:42
Zwróć na konto podane przez kupującego, a dlaczego nie są aktywowane P24 ile to trwa?
Ale ja np. nie posiadam na koncie takiej kwoty i co w takim przypadku. Dlaczego przelewy24 nie zwracają kupującej pieniędzy, tylko z tego co rozumiem ja mam zwrócić jeszcze potwierdzać, że to zrobiłem, a wy łaskawie po paru dniach przesyłacie mi te pieniadze. Tak to działa.
To płatności z przelewów24 nie są automatyczne ja mam to jakoś aktywować ?
Jak nie są aktywne to w ten sposób się nie aktywują.
Jak nie są aktywne to w ten sposób się nie aktywują - proszę po polsku
to jak je aktywować ?
Doładowanie nie spowoduje aktywacji P24- jasne????
Jak słońce to jak je aktywować, bo nadal jesteśmy w punkcie wyjścia
sprzedaję na allegro 18 lat i to co się dzieje teraz na tym portalu to jakaś kpina
Proszę mi wypunktować krok po kroku co mam zrobić, żeby załatwić tą sprawę
@Maxpit1 Musisz napisać do klienta, poprosić o numer konta i zlecić przelew.
Środki oczekujące na saldzie Przelewy24 zostaną zwolnione w określonym na Twoim koncie terminie i nie ma możliwości ich wcześniejszej wypłaty.