anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący anulował zakup, chcę zwrócić pieniądze ale nie mam ich na swoim koncie

Maxpit1
#2 Obserwator#

Kupujący anulował zakup, chcę zwrócić pieniądze, ale nie przesłaliście mi ich na konto nie miałem żadnych zaległości więc automatycznie ich nie zabraliście, podczas dyskusji z kupującą konsultant a allegro każe mi zwrócić pieniądze na prywatne konto, tylko ja ich od was nie dostałem

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Maxpit1 Na saldzie nie masz żadnych środków, które możesz teraz zwrócić, dlatego powinieneś zlecić przelew na prywatne konto lub zasilić saldo. 

Na saldzie u Operatora Przelewy24 masz oczekujące środki, ale jeszcze nie możesz ich wypłacić. W razie pytań kontynuuj korespondencję z konsultantem, który zna sprawę i wie, o jakie zamówienie chodzi. 

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

Ok ja to wszystko rozumiem, tylko od 19.12 2023 przlewy24 są jako oczekujące - dlaczego ? Ja teraz zwracam swoje prywatne pieniądze, a jaką mam pewność, że kupujący nie zablokował przelewu ?

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

Jak mam zlecić przelew na prywatne konto ?

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

Czy jest teraz na allegro jakaś możliwość zamówienia rozmowy tel. z konsultantem ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Maxpit1 Rozmowę zamówisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

Środki oczekujące zostaną zwolnione w terminie, który widzisz na swoim saldzie. 

Musisz zapytać klienta o konto do zwrotu lub zasilić saldo na poczet zwrotu. 

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

Czyli jak zasilę saldo swoimi pieniędzmi i zwrócę je kupującej to dopiero wtedy szanowne przelewy24 odblokują mi oczekujące środki ?

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

Ale w tym linku jest tylko kontakt mailowy, a ja chciałbym porozmawiać z żywą osobą

oznacz moderatorów

JKWX
#9 Pomysłodawca#

@Maxpit1   Witam przeserdecznie, najmilej... Ponieważ nikt nie odniósł się
do Pana zapytania o kontakt TELEFONICZNY z konsultantem Allegro - to 😉
miło tu podaję "przepis" - algorytm; niestety, nie da się inaczej, więc jest to
nieco... uciążliwe..., ale..  jest 😉  -  samemu korzystam z tej formy kontaktu
5-10 razy tygodniowo ;-). Zatem.
Wybieramy zakładkę "Pomoc" - dla "Sprzedającego" lub "Kupującego",
adekwatnie - czyli tu: dla "Sprzedającego"...
Następnie wybieramy DOWOLNY temat, z jakimś problemem, typu
"problemy transakcyjne" najlepiej... "Wchodzimy" w dany temat  ;-),
na dole jest  jest zakładka: "Potrzebujesz dalszej pomocy?
Skontaktuj się z nami."...Wciskamy - pojawia się strona...
Jest tam: "Wpisz problem" - wpisac można cokolwiek, kilka znaków,
np. "111".... Dale: adres e-mail ... i jest: "wybierz produkt (opcjonalnie)"
(z listy)... (Allegro zwykłe tylko). Zazwyczaj -- ZAZWYCZAJ (nie zawsze...)
POTRZEBA coś WYBRAĆ - ale.... jest obojętne, co - co z listy wybrać
- nie ma to znaczenia i wpływu na NIC...Wybrać "sposób kontaktu".
Jest 5 (PIĘĆ) opcji (form, postaci kontaktu) - w tym:
"Zamów rozmowę telefoniczną"... Zaznaczamy...
Naciskamy "Zamów rozmowę".... Wybrać datę i godzinę (co 15 minut).
I mamy miłe, i dokładne czasowo połączenie telefoniczne
od konsultantki lub konsultanta....
Przy opcji "zamów rozmowę w ciągu 15 minut"
często już uzyskuje się połączenie, wkrótce = w kilka minut;
a często nawet - wręcz NATYCHMIAST, niemal natychmiast.
W przypadku wybrania konkretnej godziny przychodzi SMS
jako potwierdzenie zamówionej rozmowy telefonicznej
i informacji od "allegro', że ta rozmowa zamówiona jest
na daną godzinę - i nastąpi wtedy. Dokładność realizacji
połączenia - czasu, momentu połączenia - "szwajcarska",
'hihi'.
Tyleż.
Więcej pisania niż wykonywania CZYNNOŚCI w praktyce;
(po)trzeba poćwiczyć... ;-)....
Przeserdecznie, z szacunkiem pozdrawiam.
Miłego wieczoru.
😉
JKWX.
Wrocław.
-------------
29-12-2023
16:42





oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zwróć na konto podane przez kupującego, a dlaczego nie są aktywowane P24 ile to trwa?

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

Ale ja np. nie posiadam na koncie takiej kwoty i co w takim przypadku. Dlaczego przelewy24 nie zwracają kupującej pieniędzy, tylko z tego co rozumiem ja mam zwrócić jeszcze potwierdzać, że to zrobiłem, a wy łaskawie po paru dniach przesyłacie mi te pieniadze. Tak to działa.

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

To płatności z przelewów24 nie są automatyczne ja mam to jakoś aktywować ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak nie są aktywne to w ten sposób się nie aktywują.

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

Jak nie są aktywne to w ten sposób się nie aktywują - proszę po polsku

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

to jak je aktywować ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Doładowanie nie spowoduje aktywacji P24- jasne????

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

Jak słońce to jak je aktywować, bo nadal jesteśmy w punkcie wyjścia

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

sprzedaję na allegro 18 lat i to co się dzieje teraz na tym portalu to jakaś kpina

oznacz moderatorów

Maxpit1
#2 Obserwator#

Proszę mi wypunktować krok po kroku co mam zrobić, żeby załatwić tą sprawę

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Maxpit1 Musisz napisać do klienta, poprosić o numer konta i zlecić przelew. 

Środki oczekujące na saldzie Przelewy24 zostaną zwolnione w określonym na Twoim koncie terminie i nie ma możliwości ich wcześniejszej wypłaty. 

oznacz moderatorów