Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zakupił towar świąteczny. został mu dostarczony 20 grudnia a 29 grudnia zrobił odstąpienie od umowy z powodu uszkodzonego towaru. Twierdzi, że przesyłka została tak do niego wysłana. Jest to towar świąteczny, także kupujący musiał otworzyć go przed świętami. Nabywca mógł uszkodzić kulę w trakcie świąt oraz zgłosić, że taką otrzymał. Żąda teraz zwrotu pieniędzy i nie chce wymiany na nową, bez żadnej uzasadnionej podstawy (brak spisanego protokołu szkody czy braku jakiegokolwiek zgłoszenia w firmie przewozowej). Po prostu zrobiony zwrot uszkodzonego towaru i żądanie zwrotu pieniędzy. Nie jest to pierwsza taka sytuacja, że kupujący po czasie dopiero zgłaszają uszkodzenia towaru gdzie mogli sami spowodować te szkody podczas korzystania. Czy jest jakiś sposób w jaki radzicie sobie w takich sytuacjach? Czy jakakolwiek próba dyskusji z kupującym jest bezcelowa?
@REDLINE-PL2 Jeśli odstąpił od umowy terminowo i odesłał terminowo, należy mu się zwrot pieniędzy za towar i dostawę do niego. Tutaj nikt nie może ocenić, czy kupujący na pewno otrzymał towar nieuszkodzony, być może dostał wadliwy. Jeśli nie zwrócisz środków, kupujący pewnie wystąpi o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a to spore kłopoty dla sprzedawcy.
@REDLINE-PL2 Ma takie prawo i skorzystał z niego. Możesz pomniejszyć zwrot o "uszkodzenia", może wystawić Ci negatywną ocenę, może skorzystać z POK. Sam musisz podjąć decyzję co zrobić.
@REDLINE-PL2 Tzn co on chce? zwrot bez podania przyczyny czy reklamacja?