Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący który kupił towar / kilka sztuk/ z jednego jest niezadowolony / dodam że towar był personalizowany / i chce go oddać , my chcemy przyjąć ten towar z powrotem , ale kupujący nie chciał go odesłać i podać nr konta wystawił nam negatywny komentarz , może jest ktoś kto miał podobny problem i jak go rozwiązał ?
@studioart_info Kupujący ma prawo do swojej oceny. Jak nie chce odesłać to co chcecie niby zrobić, raczej nic.
Kupujący chce zwrotu pieniędzy ale nie chce odesłać towaru
No więc chce go oddać, czy nie chce go oddać? Nie ma obowiązku odesłania w ramach reklamacji, a swoje niezadowolenie z jakości w komentarzu może wyrazić. Może chce obniżki ceny w zamian za usunięcie komentarza?
Kupujący chce zwrotu pieniędzy / nie chce podać nr konta/ ale nie chce odesłać towaru
No to sprawa jasna, decyzja należy do Ciebie.
Jak chce otrzymać te pieniądze, jeśli nie chce podać numeru konta?
Bo to raz; pełno jest tu cwaniaków, chcących wyłudzić trochę pieniędzy. A negatywy mogą walić w każdej ilości. Właśnie odbyłem czat z jakąś kretynką, która jasno stwierdziła, że kupujący może zawsze dokonać oceny transakcji, czyli kupić u Ciebie choćby sto rzeczy , nie zapłacić za nie i wywalić Ci sto negatywów, bo zacytuję panią z pomocy allegro: "to jest jego ocena transakcji". Transakcji, do której nigdy nie doszło, bo za nią nie zapłacił. A ta z tej całej allegro pomocy dalej swoje, że on mógł nie zapłacić przez moje podejście do sprawy itp itd. Takie samo pi...nie, jak przy odmowie zwrotu prowizji za odesłany towar.
Dokładnie, takie samo pie...nie usłyszałem na czacie
Mamy to samo nie zapłacił nie odebrał towaru który do niego poszedł a allegro nie oddało prowizji a komentarz wystawił nam negatywny. Jak można wystawić negatyw za zgodność z opisem skoro nie odebrało się paczki. Te komentarze na allegro są chore allegro nie sprawdza czy paczka odebrana czy nie. Żadnej ochrony sprzedających, a potem oszust wystawia negatywa.