Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 18 grudnia 2020 klient [edycja] wygrał licytację telefonu Nokia 3,1 Paczka z telefonem została do klienta wysłana 21 grudnia o godzinie 10 Na numer telefonu [edycja] w tym samym dniu wysłałem potwierdzenie wysyłki. W dniu 27 grudnia paczka z telefonem wróciła do punktu z którego ją nadałem z informacją że kurier 3 krotnie chciał dostarczyć paczkę pod wskazany adres ale mu się ta sztuka nie udała. Ja dzwoniłem już kilka razy na powyższy numer i nikt nie odbiera. Paczka w oryginalnym stanie jest obecnie u mnie w domu. Kontakt z klientem jest utrudniony, prosiłem o informacje co mam zrobić z telefonem? Klient [edycja] rozpoczął ze mną dyskusję w dniu 01 stycznia 2021 04:09 W tym samym dniu odpowiedziałem mu; informując ze paczkę do niego wysłałem w załączniku przesłalem także potwierdznie wysyłki telefonu. Dzwonię kilka razy dziennie niestety ciaglę dostaję informację o niedostępności numeru, chciaż smsmy są odbierane ale nikt na nie nie odpisuje. Co mam zrobić w takiej sytaucji???
@Client:44574039 Skoro jest już otwarta Dyskusja, to w niej wyjaśniaj sprawę, nie dzwoń. Zapłacił z góry? Zapytaj, czy rezygnuje z zamówienia i oddaj pieniądze. Jeśli nie rezygnuje, nadaj paczkę ponownie na jego koszt, jeżeli nie odebrał z własnej winy, lub na swój koszt jeśli zawinił kurier. Nie czekaj na POK.
Zapłacił za zamówienie ale nie odpowiada na moje pytania co mam zrobić z telefonem, który wrócił do mnie. Najchętniej oddałbym pieniądze ale decyzja zależy od kupującego a jej nie ma 😞
@Client:44574039 Rozpoczął dyskusję z jakiego powodu?
Nie otrzymał przesyłki (a tak na prawdę kurier 3 krotnie próbował ja dostarczyć)
@Client:44574039 No to poznany wersję drugiej strony.
Wątpię czy się odezwie ponieważ nie odpisuje na smsy, nie odbiera telefonu nie odpisuje w dyskusji która sam rozpoczął 😞
@Client:44574039 W Dyskusji się na pewno odezwie, jeśli nie on, to pracownik Allegro - czekaj.
@Client:44574039 To wskazuje na błąd kuriera lub Twój błąd w nadaniu. Kontaktuj się z kupującym przez Dyskusję i wyjaśniaj sprawę. Jeżeli klient złoży wniosek do Programu Ochrony Kupujących, to może oznaczać dla Ciebie spore kłopoty.
@xyz96 To wskazuje na błąd kuriera lub Twój błąd w nadaniu. bo na jakiej podstawie wykluczyłeś błąd ( zaniechanie) Kupującego?
@pinsplash "bo na jakiej podstawie wykluczyłeś błąd ( zaniechanie) Kupującego?" - na takiej, że wątek założył sprzedający, to w zupełności wystarczy.
Fakty są takie, że "paczka z telefonem wróciła do punktu z którego ją nadałem z informacją że kurier 3 krotnie chciał dostarczyć paczkę pod wskazany adres ale mu się ta sztuka nie udała. Ja dzwoniłem już kilka razy na powyższy numer i nikt nie odbiera" oraz "Dzwonię kilka razy dziennie niestety ciaglę dostaję informację o niedostępności numeru, chciaż smsmy są odbierane ale nikt na nie nie odpisuje", lecz niestety są to zbyt słabe argumenty (albo po prostu nie zostały przeczytane), więc generują takie "fachowe" opinie jak np. ta "To wskazuje na błąd kuriera lub Twój błąd w nadaniu", wg której błędy popełnili wszyscy (sprzedający, kurier), tylko nie kupujący😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄