Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem sprzedającym
Od dwóch tygodni opisałem o udowodniłem, że z naszej strony jest wszystko zgodnie z prawem , proszę o wytłumaczenie zaistniałej sytuacji ?
Taka decyzja jest podejmowana czasem bez konsekwencji dla sprzedającego, ku zadowoleniu kupującego, Dlaczego??>?🤔
Od ponad dwóch tygodni tłumaczyliśmy jak sprawa wygląda, przesłaliśmy zrzuty z wiadomości oraz emaile, odpowiedzi z poczty o jakie prosiliśmy, potwierdzające jak sprawa wyglądała , proszę o wyjaśnienia, że konto zostało nam zablokowane
Pamiętaj na czym zarabia i z czego "żyje" Allegro. Zarabia na sprzedawcach. Kosztem Sprzedawców Allegro tworzy dla Kupujących wszelkie udogodnienia (darmowa wysyłka, darmowy zwrot, Allegro Protect itp).
Problemy z Kupującymi (często nie mającymi żadnej wiedzy n/t obowiązujących przepisów prawa, często nad wyraz złośliwymi) Allegro nie interesują.
Allegro zawsze stanie po stronie kupującego, będzie dążyło do rozwiązania sprawy na korzyść kupującego, usatysfakcjonowania go, nierzadko kosztem Sprzedawcy.
Masz przykład kolego, zablokowali Ci konto i zapewne obciążyli Twój rachunek Allegro ceną sprzedaży przedmiotu...
@VERTSARKER widzę, że pisałaś też do nas w wiadomościach e-mail, a odpowiedzi na ten temat może udzielić tylko dział, który nałożył blokadę, dlatego bardzo proszę poczekaj na naszą odpowiedź w wiadomości e-mail w sprawie nr 27662194.