Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zgłosił zwrot części zakupionych artykułów i wysłał paczkę zwrotną INPOSTEM korzystając z darmowego zwrotu (zakup w opcji SMART), ale z nieznanych mi przyczyn przesyłka do mnie nie dotarła tylko została ponownie odesłana do kupującego, który chce ją koniecznie do mnie zwrócić. Jak ma powtórnie to zrobić.
Nie ma jak ponownie, trzeba opłacić ale jak to był Smart i kupujący ją prawidłowo nadal to najlepiej byłoby się dogadać, kupujący nie jest już właścicielem towaru, więc wyślij mu etykietę albo podeślij kuriera, możesz złożyć rekalamcję do Allegro.
Ok.Dzięki za wskazówki
@LEW433 fajne rozwiązanie
ale koszta zwrotu ponosi kupujący - tego w ustawie chyba jeszcze nie zmienili,
a smart był kupiony od allegro nie od sprzedawcy
kupujący może poprosić by allegro wygenerowało mu ponownie etykietę zwrotu do smarta - był tu opisywany niedawno podobny przypadek
@RED Bardzo, a Jakie to koszty dodatkowe ponosi przy Smarcie kupujący? strona już nie jest bo odstąpił od umowy zakupu- czy zmieniły się przepisy? za Smarta odpowiedzialne jest Allegro- tak czy nie?
@LEW433 odpowiedzialny za odesłanie towaru po odstąpieniu od umowy jest sprzedawca czy allegro? Do dziś wydawało mi się, że w ustawa wskazuje, że kupujący ale najwidoczniej czytałem ustawę z niewłaściwego źródła.
@beno62 zweryfikuj w śledzeniu przesyłki jaki jest powód odesłania paczki do klienta , od tego zależy dalszy ciąg postępowania .
Ok.
Przy Smarcie to raczej brak winy kupującego ale... sprawdź. Kupujący dostaje kod i tyle.
Po kontakcie z INPOSTEM dowiedziałem się że kupujący zle wypełnił etykietę z adresem i został do niego wysłany e-mail przez INPOST w tej sprawie-żeby uzupełnił dane. Niestety bez odpowiedzi.
Dlatego zrobili zwrot. Pytanie kto ma teraz ponieść koszty zwrotu.
@beno62 Winowajca, czyli ten kto źle nadał paczkę.