Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, nie ukrywam ,że pierwszy raz mam taką sytuacje i zastanawiam sie czy mozna coś ugrać a mianowicie.
Klient zakupił przedmioty (kilka razy już składał wcześniej zamówienia), zapłacił, z naszej strony wszystko zostało wykonane i niestety ale na liście przewozowym widnieje (odmowa przyjęcia) i paczka do nas oczywiście wróciła.Po weryfikacji tematu okazuje się ,że Pana kuriera nie było pod wskazanym adresem oraz oczywiście nikt nie próbował sie skontaktować z odbiorcą w tej sprawie. Myślę ,że klient mówi prawdę ponieważ gdyby to była przesyłka pobraniowa to może by to miało jakiś sens (ta odmowa) natomiast w przypadku kiedy towar jest opłacony, karton nie posiada żadnych uszkodzeń więc gdzie tu sens i logika aby przesyłki nie odebrać tym bardziej ,że przy kilku wcześniejszych zamówieniach nie było takiego problemu.
Czy ktoś z was miał taką sytuacje? Można coś ugrać z tym Inpostem? Wchodząc na ich stronę, w zakładce reklamacje nawet nie wiem co zaznaczyć ponieważ nazywając rzeczy po imieniu to kurier zrobił mnie w.. jajo (delikatnie mówiąc 😆)
wklejam jednego z gotowców jakie wysyła bot na tym forum.Może Ci sie przyda
W przypadku takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Prosimy przygotować informacje takie jak: numery przesyłek oraz numer telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu powyższych informacji dokładnie zweryfikujemy sprawę.
W takich sytuacjach zawsze prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta z podaniem numeru przesyłki i dokładnym opisem sprawy. Po numerze przesyłki konsultant będzie mógł sprawdzić historię śledzenia i odnieść się do przedstawionej sytuacji, a także zaproponować możliwe rozwiązania.
Dostępne formy kontaktu zostały podane w tym wątku, jednak na wszelki wypadek podajemy raz jeszcze. Prosimy o zgłoszenie sprawy w najdogodniejszy sposób.
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
A z InPost-em i tak nic nie ugrasz. Reklamacje u nich to fikcja.
Ile średnio czeka się na odpowiedź? Wczoraj rano problem zgłoszony przez formularz kontaktowy i cały czas cisza..
Zgłoszenia obsługiwane są według kolejności nadesłania. Z uwagi na dużą ilość zapytań, uprzejmie prosimy o cierpliwość.
Na każde zgłoszenie postaramy się odpowiedzieć możliwie jak najszybciej.
@BOKIP kurier mógł być adres obok i usłyszał odmowę przyjęcia i tyle
a w inposcie nic nie ugrasz