Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, otrzymałem ocenę negatywną o treści:
"Zamówiłem latarkę tylko ze względu, że miała ona do mnie dojść w za 2dni. niestety do dnia dzisiejszego się jej nie doczekałem. Nie polecam jeśli ktoś potrzebuje kupić rzecz na już."
Rozmawiałem i pisałem z kupującym, który nawet kontaktował się z firmą kurierską i wie doskonale, że zagubili paczkę, w śledzeniu również łatwo można sprawdzić, że paczka została nadana, ale mimo to nie chce zmienić oceny czy jej treści.
Allegro nawet nie prosiłem o usunięcie oceny ponieważ znam odpowiedź, jednak uważam, że ocena jak i treść przesyłki są dla mnie krzywdzące ponieważ, Ja nie widzę żadnej winy u siebie, natomiast z treści wynika jakbyśmy to My nie wysłali paczki.
Co jeszcze można zrobić w takim wypadku?
Możesz pozwać do Sądu kupującego lub Allegro.
Odpis pozytywnego wyroku wysyłasz do Allegro i powinni zmienić niesprawiedliwy komentarz.
Tylko ludzie nie mają "pary/ikry/cochones" aby to zrobić.
I dlatego jest jak jest.
@SzybkaBlyskawica jako sprzedający jesteś odpowiedzialny za przesyłkę. Jak klient zgłosił ci brak przesyłki, to trzeba było wysłać mu następną, a samemu zająć się reklamacją u przewoźnika. Nie byłoby negatywa gdybyś wiedział jakie są twoje obowiązki jako sprzedawcy w internecie. Poczytaj do poduszki ustawę konsumencką.
Czy sprzedający zawarł umowę z przewoźnikiem?
@Client:104371448 polecam ustawę konsumencką, jak przeczytasz ze zrozumieniem, to może przestaniesz na forum wypisywać banialuki.
*Dzieńki* mistrzu za oświecenie 😄
Naprawdę nie wiem co Twoja odpowiedź i jej ton wnoszą do tej dyskusji? Myślałem, że forum istnieje również po to, aby jako sprzedawcy moglibyśmy sobie pomagać. Na pewno nie znam wszystkich przepisów, ale coś tam wiem, dlatego już dawno tak uczyniłem.
Nie masz winy, zawinił przewoźnik który jest częścią transakcji, kupujący także nie podpisywał umowy z przewoźnikiem, w zasadzie stroną jest Allegro. Masz pecha w tym przypadku ale jak wiedziałeś że jest opóźnienie, przesyłka nie dotarła można było reagować od razu i zaproponować coś kupującemu> nową dostawę.
@SzybkaBlyskawica Nic nie zrobisz > musisz przyjąć "na klatę" Wg Allegro kupujący ma prawo do "subiektywnej" oceny, nawet napisanej w stresie >"bo zupa była za słona" > "wstałem lewą nogą" > "żona nie dała (śniadania?)" A niestety regulamin jest tak skonstruowany, że to Ty odpowiadasz za przesyłkę do momentu jej dostarczenia > za błędy przewoźnika i opóźnienia również, Napisz na spokojnie komentarz do tej opinii > rzeczowe uzasadnienie czasami więcej daje niż pozytyw. Inteligentny kupujący to zrozumie > klienta roszczeniowego, który kupuje na ostatnią chwilę nic nie przekona > ja chcę i tak ma być.
@SzybkaBlyskawica to napisz do allegro, nie usuną ale nie będzie wpływał na nic 🙂
Kiedy możemy wykluczyć ocenę sprzedaży, która ma związek z opóźnieniami po stronie przewoźnika
Ocena ma związek wyłącznie z opóźnieniami po stronie przewoźnika – taką ocenę możemy wykluczyć ze statystyk, gdy zostaną spełnione dwa warunki:
Dzięki kostas11 pamiętam takie rozwiązanie przed świętami, ale ciekawe czy nadal ma to zastosowanie, ale spróbuję się na to powołać