Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym podzielić się swoją negatywną doświadczeniem związanym z wystawieniem niesłusznej opinii oraz reakcją (a raczej jej brakiem) ze strony Allegro.
Otrzymałem negatywną ocenę od konta, które — jak się później okazało — było używane nie przez jego właściciela, lecz przez osobę trzecią. Dane konta wskazują na obywatela Polski, natomiast dane do wysyłki oraz komunikacja wskazują na osobę z Ukrainy. Już 20.06.2025 o godz. 10:45 zgłosiłem ten fakt do Allegro (zgłoszenie nr 52607316), wyrażając obawy o możliwe nadużycia i prosiłem o interwencję działu bezpieczeństwa.
Niestety moja prośba została zignorowana. W międzyczasie użytkownik (a właściwie nie wiadomo kto) zdążył wystawić mi negatywną opinię. Po mojej kolejnej interwencji konto zostało ostatecznie zablokowane przez dział bezpieczeństwa Allegro za naruszenie regulaminu – potwierdzono, że było obsługiwane przez nieuprawnioną osobę.
Złożyłem również reklamację nr 52657689 z prośbą o usunięcie tej opinii, ponieważ:
Niestety, mimo tych faktów, moja reklamacja została odrzucona. Co więcej, zalecono mi... kontakt z kupującym w celu usunięcia komentarza — mimo że konto zostało zablokowane i jego właściciel (lub osoba go używająca) nie ma do niego dostępu.
Mam wrażenie, że Allegro zaczyna działać coraz mniej skutecznie, a jakość obsługi reklamacyjnej drastycznie spada. Decyzje są nielogiczne i nie uwzględniają faktów, które sam serwis potwierdził (zablokowanie konta, naruszenie regulaminu).
Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia i udało się Wam skutecznie dochodzić swoich praw?
@k-kari otrzymałeś od nas odpowiedź reklamacyjną i odwołałeś się od niej, więc dalsze informacje w tej sprawie otrzymasz drogą mailową.
Niniejsze forum jest po to, aby się dzielić doświadczeniami z współpracy z Allegro, więc się dziele.
@k-kari zapewne Ciebie nie zaskoczę, ale wiem po co służy to forum. Przekazałem Tobie tylko informacje jak wygląda sprawa po naszej stronie.