Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mam opcji wysyłki zagranicę więc dlaczego allegro pozwala na zakup i wysyłkę zagranicę .
Nie chcą przyznawać zwrotu prowizji
Wystąpiłem o zwrot prowizji nie dostałem zwrotu.
dopiero po odwołaniu z łaską oddali
poczekamy do końca dnia, może kupujący odpisze. Czy mam to zgłaszać do allegro?
@FajneProdukty125, aby Ci pomóc, potrzebuję więcej szczegółów. Obecnie Kupujący nie ma możliwości podania adresu zagranicznego, jeśli nie umożliwiasz takiej wysyłki w swojej ofercie. Możesz podać numer oferty oraz numer zamówienia, o które chodzi?
oczywiście, zrobiliśmy nawet screen oferty.
@FajneProdukty125 Dziękuję za te informacje. Sprawdziliśmy dokładnie tę sytuację i stało się tak prawdopodobnie dlatego, że Kupujący nie ma zaktualizowanej aplikacji, dlatego mógł złożyć takie zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi od Kupującego, zwróć mu proszę środki i zgłoś się do nas po zwrot prowizji.
Właśnie rozmawialiśmy z klientem, zleciliśmy zwrot płatności. Klient sam był zdziwiony że może wpisać adres do Niemiec. Temat zakończony. Jednakże nie ma wątpliwości, że ta sytuacja nie powinna mieć miejsca. Gdyby klient był mniej tolerancyjny pewnie oparłoby się o dyskusję na allegro a potem negatywny komentarz.
@FajneProdukty125 Rozumiem Twoje wątpliwości, ale po wprowadzeniu tej zmiany takie zamówienia to jednostkowe przypadki.
Dzis 08:28 kolejny zakup z adresem do Wielkiej Brytanii
Przesyłka polecona allegro dostępna wyłącznie w Polsce
Pytanie do adminów
Co sie dzieje???? MIało to być uniemożliwione !!!!!
@_Likos_ bo to pewnie nasz na emigracji zamawiał 😂 Dlatego pytałem o jakieś opcje tej blokady a blokada chyba polega na eliminowaniu zakupu względem lokalizacji adresu kupującego 😄
@ZibiK30 zrobilem co zwykle : oddałem wplate przez allegro, napisałem klientowi wiadomość o braku możliwości wysyłki i wystąpiłem o zwrot prowizji.
Tylko to jest denerwujące po prostu
Albo cos działa albo coś nie działa. Bez sensu pisac że już takich mozliwości nie ma jeśłi po dwóch dniach pojawiają sie takie zamówienia.
A z tym że to nasz na emigracji to masz racje bo imie i nazwisko nasze.
@_Likos_ i pewnie też adres zamieszkania w profilu ma PL 😉 A kod pocztowy z WB jest jak nasze z PL?
Dopytaj też go czy zamawiał z apki jak pisze @Client:44052296 , bo jestem ciekaw czy to faktycznie może być problemem 😉 Jeśli tak, to Allegro może przecież wymusić aktualizacje na aplikacjach przed jej użyciem.
@ZibiK30 ehh po prostu zwróciłem wpłate i wyslałem klientowi maila.
@_Likos_ Mogłeś zaproponować wysyłkę na terenie PL i niech ktoś mu dowiezie 😉
Tu masz przyczynę _HolaOla_ odpowiada :
Dziękuję za te informacje. Sprawdziliśmy dokładnie tę sytuację i stało się tak prawdopodobnie dlatego, że Kupujący nie ma zaktualizowanej aplikacji, dlatego mógł złożyć takie zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi od Kupującego, zwróć mu proszę środki i zgłoś się do nas po zwrot prowizji.
@Client:44052296 o tym to akurat wiem (zwrot wpłaty i zwrot prowizji). Robiłem to juz przed wprowadzeniam zmian ponieważ handluje produktami których w dużej częsci nie wolno eksportowac bez odpowiednich dokumentów.
Natomiast należałoby poinformować przy ogłaszaniu zmian że jednak takie przypadki moga sie pojawić
Allegro powinno wymusić konieczność aktualizacji
@mr_oma zdaje sie że problemem jest kiedy kupujący jest w Polsce (konto zarejestrowane na adres polski lub polske IP) a adres do wysylki podaje za granice.
Chyba tutaj jest dziura