anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mam opcji wysyłki zagranicę więc dlaczego allegro pozwala na zakup i wysyłkę zagranicę .

CKKRAKOW
#8 Zapaleniec#

Nie mam opcji wysyłki zagranicę więc dlaczego allegro pozwala na zakup i wysyłkę zagranicę .

 Nie chcą przyznawać zwrotu prowizji 

Wystąpiłem  o zwrot prowizji nie dostałem zwrotu.

dopiero po odwołaniu z łaską oddali   

  

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

poczekamy do końca dnia, może kupujący odpisze. Czy mam to zgłaszać do allegro?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FajneProdukty125, aby Ci pomóc, potrzebuję więcej szczegółów. Obecnie Kupujący nie ma możliwości podania adresu zagranicznego, jeśli nie umożliwiasz takiej wysyłki w swojej ofercie. Możesz podać numer oferty oraz numer zamówienia, o które chodzi?

 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

oczywiście, zrobiliśmy nawet screen oferty.

Inkedbleblee.15.03_LI.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FajneProdukty125 Dziękuję za te informacje. Sprawdziliśmy dokładnie tę sytuację i stało się tak prawdopodobnie dlatego, że Kupujący nie ma zaktualizowanej aplikacji, dlatego mógł złożyć takie zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi od Kupującego, zwróć mu proszę środki i zgłoś się do nas po zwrot prowizji.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

Właśnie rozmawialiśmy z klientem, zleciliśmy zwrot płatności. Klient sam był zdziwiony że może wpisać adres do Niemiec. Temat zakończony. Jednakże nie ma wątpliwości, że ta sytuacja nie powinna mieć miejsca. Gdyby klient był mniej tolerancyjny pewnie oparłoby się o dyskusję na allegro a potem negatywny komentarz. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FajneProdukty125 Rozumiem Twoje wątpliwości, ale po wprowadzeniu tej zmiany takie zamówienia to jednostkowe przypadki. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

Dzis 08:28 kolejny zakup z adresem do Wielkiej Brytanii  

Przesyłka polecona allegro dostępna wyłącznie w Polsce

Pytanie do adminów

Co sie dzieje???? MIało to być uniemożliwione !!!!!

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@_Likos_ bo to pewnie nasz na emigracji zamawiał 😂 Dlatego pytałem o jakieś opcje tej blokady a  blokada chyba polega na eliminowaniu zakupu względem lokalizacji adresu kupującego 😄

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@ZibiK30  zrobilem co zwykle : oddałem wplate przez allegro, napisałem klientowi wiadomość o braku możliwości wysyłki i wystąpiłem o zwrot prowizji.

Tylko to jest denerwujące po prostu

Albo cos działa albo coś nie działa. Bez sensu pisac że już takich mozliwości nie ma jeśłi po dwóch dniach pojawiają sie takie zamówienia.

A z tym że to nasz na emigracji to masz racje bo imie i nazwisko nasze.

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@_Likos_ i pewnie też adres zamieszkania w profilu ma PL 😉 A kod pocztowy z WB  jest jak nasze z PL?

Dopytaj też go czy zamawiał z apki jak pisze @Client:44052296 , bo jestem ciekaw czy to faktycznie może być problemem 😉 Jeśli tak, to Allegro może przecież wymusić aktualizacje na aplikacjach przed jej użyciem.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@ZibiK30  ehh po prostu zwróciłem wpłate i wyslałem klientowi maila. 

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@_Likos_ Mogłeś zaproponować wysyłkę na terenie PL i niech ktoś mu dowiezie 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Tu masz przyczynę   _HolaOla_ odpowiada :

Dziękuję za te informacje. Sprawdziliśmy dokładnie tę sytuację i stało się tak prawdopodobnie dlatego, że Kupujący nie ma zaktualizowanej aplikacji, dlatego mógł złożyć takie zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi od Kupującego, zwróć mu proszę środki i zgłoś się do nas po zwrot prowizji.

 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:44052296  o tym to akurat wiem (zwrot wpłaty i zwrot prowizji). Robiłem to juz przed wprowadzeniam zmian ponieważ handluje produktami których w dużej częsci nie wolno eksportowac bez odpowiednich dokumentów.

Natomiast należałoby poinformować przy ogłaszaniu zmian że jednak takie przypadki moga sie pojawić

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Allegro powinno wymusić konieczność aktualizacji

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@mr_oma  zdaje sie że problemem jest kiedy kupujący jest w Polsce (konto zarejestrowane na adres polski lub polske IP) a adres do wysylki podaje za granice.

Chyba tutaj jest dziura

oznacz moderatorów