Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taka sytuacja. Klientka zamówiła produkt za pobraniem, zapłaciła kartą, transakcja zeszła z konta (otrzymaliśmy potwierdzenie), jednak kurierowi płatność nie przeszła i zabrał jej paczkę. Paczka wróciła do nas, nie chciała jej otrzymać ponownie tylko poprosiła o zwrot. No i teraz zaczyna się zabawa. Poprosiła nas o zwrot, ale nie możemy jej zrobić zwrotu, bo nie dostaliśmy od Allegro pobrania, Allegro nie chce jej wysłać zwrotu, bo nie przeszła transakcja, a w międzyczasie Allegro nas poinformowało (oficjalna informacja w odpowiedzi na zgłoszenie), że w razie negatywnego komentarza usuną go. No i sprawa się wyjaśniła tak, że Klientka wystawiła nam oczywiście komentarz, a obsługa na Allegro napisała, że komentarza usunąć nie mogą, bo komunikacja wcześniejsza w tym kontekście dotyczyła potencjalnego komentarza, a nie faktycznie otrzymanego. Klientka jest bez środków, my z negatywem, a Allegro ma wszystko tam gdzie zawsze :).
Nie wiem czy przy nieudanych płatnościach kartą pieniądze wracają tez do 7 dni roboczych. Kupująca powinna sprawę wyjaśnić z kurierem ewentualnie ze swoim bankiem.
Klientka zaczęła z nami i Allegro komunikację po 15 dniach od transakcji więc teoretycznie jeżeli środki zablokował bank to powinny wrócić już.
@Palarnia_Fresca posiada paragon z terminala o odrzuceniu płatności?
W sumie dobre pytanie - o tym nie pomyślałem. Z drugiej strony dostaliśmy od niej potwierdzenie z banku, że transakcja się odbyła, a środki jej zeszły z konta.
@Palarnia_Fresca Miałem raz taki przypadek, że klientka płaciła u mnie kartą ale transakcję odrzuciło - nie pamiętam już przyczyny. Wydrukowałem jej potwierdzenie odrzucenia transakcji i zapłaciła gotówką.
Po kilku dniach przyszła do mnie, że pobrało jej pieniądze z konta ale po weryfikacji do mnie te środki nie trafiły.
To jest sprawa do wyjaśnienia na linii klientka-przewoźnik-bank.
@Palarnia_Fresca Klientka jest bez środków, my z negatywem, a Allegro ma wszystko tam gdzie zawsze :).
Klientka niech złoży reklamację do właściciela terminala czyli firmy przewozowej !
Negatyw, wezwij pismem do usunięcia, wytłumacz że paczka wróciła a Ty nie masz kasy z pobrania więc nic nie zrobisz 🙂 dodatkowo możesz ją obciążyć za powrót i wysyłkę paczki 😄
Allegro w tym przypadku nie jest stroną transakcji 😉