Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zgłosił zwrot i wybrał wysyłkę przez Allegro InPost. Mówi że nadał w paczkomacie po wcześniejszym wygenerowaniu kodu przesyłki, ale w zwrotach nie mamy dodanego numeru przesyłki, żadna paczka też do nas nie dotarła. Co w takiej sytuacji możemy zrobić?
@sabim-mb jeśli w zwrotach nie ma numeru to nie nadał 😞 Niech się upewni i ewentualnie reklamuje 😞
Niech też sprawdzi u siebie oraz poda CI numer nadania bo powinien mieć na poczcie, telefonie i w szczegółąch zwrotów 🙂 o ile nadał bo tacy też się zdarzają 😄
@sabim-mb Powinna być złożona reklamacja do Inpost. Klient musi mieć dowód nadania DO WAS przesyłki - a nie ma. Sam kod do paczkomatu takowym nie jest. Niech zglosi reklamację do Inpost.
Tez mielismy taką sytuację - Klient upierał się w dyskusji, że nadał paczkę ale nie otrzymał żadnego numeru przewozowego tylko kod nadania. Po kontakcie z InPost i podaniem kodu nadania od Klienta dowiedzieliśmy się, że była PRÓBA nadania paczki w Paczkomacie. Lecz Klient nadal swoje. Interweniowało również Allegro, Klient złożył reklamację w Inpost. Jak się to skończyło - niestety nie dostaliśmy informacji, ponieważ zamknął dyskusję.
@sabim-mb W takiej sytuacji poproście kupującego o potwierdzenie nadania przesyłki. Jeżeli ma takie potwierdzenie, musicie oddać wpłatę na podstawie art. 32 Ustawy konsumenckiej. Jeżeli przesyłka została nadana i zaginęła, także musicie oddać wpłatę, a reklamację zaginięcia możecie złożyć Wy, może ją także złożyć kupujący. Złożenie reklamacji nie znosi obowiązku niezwłocznego zwrotu wpłaty po odstąpieniu od umowy. Kupujący w przypadku odmowy zwrotu środków może otworzyć Dyskusję, w której pomoże mu pracownik Allegro, może też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących i jeśli ją otrzyma, Allegro może, w zależności od przebiegu Dyskusji, żądać od Was zwrotu środków, może też ( nie musi ) nałożyć ograniczenia na konto.