anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieprawidłowa kolejność etykiet wygenerowanych do druku w Menager Przesyłek Inpost

Benetech-Poland
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie,

czy ktoś z Was natknął się może na podobny problem dotyczący kolejności wygenerowanych etykiet w Manager przesyłek. Sortowanie po numerze przesyłki czy dacie utworzenia nie działa. Plik z wygenerowanymi do druku etykietami PDF ma zupełnie losową kolejność, nie widać żadnej analogii.

Jeśli ma ktoś rozwiązanie, lub informację w tym temacie proszę o podpowiedź. To przejściowy problem techniczny czy kwestia odpowiednich ustawień?

Pozdrawiam,
Artur

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Benetech-Poland  nie odnotowaliśmy podobnych zgłoszeń od Klientów. Jeśli występuję jakiś problem z właściwym działaniem Managera czy importu aukcji, w pierwszej kolejności zalecamy usunięcie plików cookies/zmianę przeglądarki lub ponowne powiązanie konta Allegro z Managerem. Najlepiej prześlij bezpośrednio do @InPost zrzut ekranu obrazujący ten problem 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Benetech-Poland
#8 Zapaleniec#

Niestety problem pozostaje. Ponowne powiązanie kont nic nie zmieniło. Co do plików coodkies/przeglądarki, problem pojawia się na wszystkich urządzeniach niezależnie od przeglądarki. 

 

Pozdrawiam,

Karol 

oznacz moderatorów