Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
otrzymałem negatywny komentarz od klienta po miesiącu od zakupu. Nie skontaktował się w ogóle, że coś nie pasuje w zamówieniu. Nie odbiera telefonu, nie odpisuje na sms-y ani na maile. Kontaktowałem się z allegro to otrzymałem odpowiedź, że oni nie mogę ingerować w ocenę kupującego. W tej chwili staram się o uzyskanie Super sprzedawcy i przez tą ocenę średnia poszła mocno w dół. Pytanie co mogę zrobić w tej sprawie, aby anulować komentarz?
Mozesz oferować Twojego kuriera za 15zł jako przesyłka kurierska/ ew.kurier dpd/dhl/gls co tam wybierzesz
oraz
mozesz oferowac to co zaproponowalo Ci allegro czyli wysylki DPD i chyba UPSem z maksymalną stawką 12.99 dla oplaconej
oznaczasz to jako Allegro kurier DPD / UPS
w uproszczeniu allegro zawarło umowe z kurierami i bawi sie w furgonetke/sendita
nie wiem jakie masz warunki u Twojego kuriera ale Allegro kurier DPD to maksymalna waga rzeczywista lub gabarytowa nie moze przekroczyc 31,5kg
Przy częściach mozesz miec cieżko
@OutletOfBrands wszystko zależy od branży, wartości sprzedawanych produktów (powyżej 40zł) i innych czynników. Jeśli sprzedajesz rzeczy powyzej 40zł to ja bym smarta wprowadzał, bo jest szansa, że sporo będzie z niego korzystało. przy tańszych produktach też można, ale trzeba będzie chyba podnieść cenę towaru, żeby skalkulować prowizję od wysyłki. Oczywiście najlepiej mieć różne opcje wyboru przesyłki, zarówno smart jak i poza smartem.
Na komentarz można odpowiedzieć najlepiej nie od razu bo są emocje.
Trzeba użyć takich argumentów żeby ten kto to czyta stwierdził o rzeczywiście sprzedający ma rację.
Witam. Również miałem identyczną Sytuacje . Moim zdaniem Allegro jest bardzo często nie sprawiedliwe .!!!