Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich.
Prowadzę sklep na Allegro dla firmy ASORIS. Zastanawiam się w jaki sposób mogę przekonać klientów do zakupów produktów. Nie wiem co ma czynnik na wybór: czy cena produktu, zasięg, a może rozpoznawalność marki?
Poza Allegro umiem dotrzeć do klientów, ale tu są różne obostrzenia i nie wszystkie ruchy są możliwe - w tym chociażby odsyłka do strony internetowej firmy.
Jaki jest inny dobry sposób na przekonanie klientów do nowej marki?
Markę na allegro trzeba sobie wypracować a mając dużo zadowolonych klientów pracujesz na swój wizerunek.
W sumie skorzystałem z kilku opcji na jakie pozwala All i chociażby dodałem logo firmy, żeby było widoczne. Aczkolwiek jak obserwuję wejścia na All, zastanawiam się w jaki sposób wysłać wiadomość do obserwujących? U mnie na sklepie jest to proste, bo klient jak się zaloguje już zostawia do siebie maila i nr tel. Tu czasami klient nie ma nic podane, a też nie da rady na inkszy kontakt niż wiadomość na All... Przynajmniej jako sprzedawca mógłbym wysyłać zapytania.
@ASORIS Przynajmniej jako sprzedawca mógłbym wysyłać zapytania.
czyli spam
@ASORISNie szata zdobi człowieka tak samo jego logo nie wiele znaczy jak potencjalny klient nie będzie widział stosownych opinii o tobie ,musisz zjednać sobie rzeszę klientów którzy by chętnie u ciebie kupowali i polecali innym.
A czy jest możliwość podglądu kto ogląda/obserwuje produkty?
Nie ma. Moim zdaniem wystawiasz na Allegro niechodliwy towar. Tutaj najlepiej sprzedaje się tanie badziewie. Twoje produkty dobrze prezentowałyby się w stacjonarnym salonie w centrum miasta. Kler też chyba tutaj nie wystawia. Dla wielu marek sprzedaż na Allegro jest antyreklamą.
Może i racja. Dzięki za hint.
@ASORIS, przelicz koszty promocji na All, dodaj do tego prowizję od ewentualnej sprzedaży. Może zamiast reklamy na All, bardziej opłaca ci się inna forma promocji w internecie. Sprzedajesz produkty niszowe, tu nikt tego nie szuka, @xyz96 ma rację. Inwestowanie w promocję na Allegro, trochę mija się z celem. Nie ten profil klienta.🙂
Branża e-commerce jest bardzo niewdzięczna i wymaga dużej wiedzy, doświadczenia i umiejętności stosowania marketingu podświadomego, inaczej mówiąc diabeł tkwi w szczegółach. Wiem dobrze o tym bo prowadzę 6 kont allegro dla różnych klientów. Napiszę priv przez allegro to powiem coś więcej