Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pobaw się sądowo z cwaniaczkiem, dodatkowo skoro Allegro widzi takie zachowania i nie reaguje to ich też można, regulamin nie działa tylko w jedną stronę
Może polecisz jakąś kancelarie co się tym zajmie?
On nie zwrócił towar bo mu się odwidziało, tylko złożył reklamację. Wysłałeś towar niezgodny z opisem, nie od tego auta. Przyjęcie tego towaru nie było Twoją dobrą wolą, tylko obowiązkiem. Nie oddałeś kosztów wysyłki, a tego czy kupujący miał Smart nie wiemy na pewno.
Właśnie napisałem że komentarz jest kłamliwy co udowodniłem allegro bo wszystkie wiadomości są w centrum wiadomości allegro. Kupujący zachował się dość dziwnie twierdził że mechanik mierzył i przedmiot powinien mieć 26mm a na końcu że jednak było dobrze kupione:) Na zwrot zgodziłem się bez dyskusji bo to chodliwy towar a lobię jak klient jest zadowolony. Najwyraźniej chciał mnie naciągać nie udało się (bo dlaczego chciał kasę za transport skoro wysyłkę i zwrot miał w pakiecie smart)
@n-parts wiesz co, jeśli do klientów piszesz tak jak tutaj na forum, to wcale się nie dziwię, że masz problem z negatywami i komunikacją. Przecież to nawet nie jest po polsku. Poświęć chwilę na to, by pisać poprawnie i składnie, ze zwykłego szacunku do odbiorcy wiadomości. Serio, będziesz mieć mniej problemów z klientami, jeśli będą wiedzieli, o co tobie w ogóle chodzi.
Mam przestać być miły ? uprzejmy ? i to pomoże ? Jaki sprzedawca rozmawia z klientem o zwrocie po miesiącu czasu ? Normalnie powinienem nie dyskutować z nim tylko napisać że nie ma już możliwości na zwrot.
@n-parts Nie rozumiesz. Piszesz niechlujnie, z rażącymi błędami i nieskładnie; trzeba się domyślać, co możesz mieć na myśli. Dlatego uważam, że jak popracujesz nad tym, to szybciej się będziesz dogadywał z klientami. I mówię ogólnie, nie tylko o tym konkretnym przypadku.
Hmm, dziękuję Ci za tą uwagę. Myślę że to nie na temat. Nie widzisz mojej korespondencji z klientem.
@n-parts Mogłeś to załatwić jak trzeba, zgodziłeś się na zwrot po miesiącu. Klient mógł złożyć reklamację.
Klient nie chciał reklamacji bo nie było podstawy.
@n-parts No to nie trzeba było przyjmować bo efekt jest taki sam i są tylko problemy.Na zwrot ma 14 dni.