Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowne @Allegro.pl
Temat prawdopodobnie poruszany niezliczoną ilość razy bez jasnych odpowiedzi. Przykład: kupujący niezarejestrowany robi większy zakup i wybiera przesyłkę pobraniową, dostarczenie jest kolejnego dnia i....odmowa przyjęcia. Brak kontaktu, brak jakiejkolwiek odpowiedzi na maila "dlaczego?". Koszty przesyłki dla sprzedawcy to przesyłka w jedną stronę X ilośc paczek, przesyłką w drugą stronę X ilośc paczek, prowizja allegro, zmarnowane materiały do pakowania.
Więc moje pytanie brzmi dlaczego allegro nie zdziera z takich nieuczciwych kupujących kosztów, powinna być możliwa blokada dla niezarejestrowanych kupujących pobraniowo do jakiejś ustalonej kwoty, a dla zarejestrowanej ściąganie kosztów przez allegro.
sprzedaż prywatna, klient przy dostarczaniu paczki powiedział kurierowi że " dziękuję ale koncepcja mi się zmieniła", nie było żadnego zgłaszania odstąpienia czy zwrotu przez allegro ...bo po co
@CERAMTRANS2 to jak prywatna to pozostaje Ci sąd i sprawa o zwrot poniesionych strat z niewywiązania się z umowy i braku odbioru paczki, wyślij wezwanie do zapłaty i do sądu, inaczej nic nie wskórasz, nikt go nie zmusi do zwrotu strat za dwie przesyłki 😞
@CERAMTRANS2 "brak konsekwencji dla kupującego" - no jak brak, coś tam allegro podobno takiemu robi, gdy często nie odbiera przesyłek pobraniowych. Poza tym zawsze można zrobić tak https://forumprawne.org/prawa-konsumenta/716035-konsekwencje-nieodebranej-przesylki-pobraniowej.html
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄