Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Transakcja doszła do skutku , kupujący zapłacił za towar poprzez Pau Allegro . Przesyłka została zniszczona przez firmę kurierska. Reklamacja została złożona przewoźnikowi . Przewoźnik poinformował że rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni.
Kupującemu zwróciłem poniesione koszty . Allegro odmówiło zwrotu prowizji za sprzedaż anulowaną .
Generalnie za uszkodzenia w transporcie względem kupującego odpowiada sprzedawca, ale składaj odwołanie, zobaczysz co Ci odpowiedzą; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Ciężka sprawa. Zapewne przewoźnika nie będzie interesowały jakieś koszty z allegro bo niby czemu, na jakiej podstawie.
Raz ukradziono moja przesyłkę rejestrowaną i oddali dokładnie tyle ile było w regulaminie usługi i ani cebuli więcej.