Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
przez lata korzystania z ADS mam poważną uwagę co do sposobu tworzenia kampanii.
Chodzi o możliwości filtrowania ofert poprzez tworzenie reguł / brak możliwości wykluczenia ofert.
Mając już setki /tysiące ofert robimy sobie reguły w kampaniach ponieważ jest to wygodne. Mamy reguły dotyczące tytułu i kategorii. Tak wyszukujemy oferty w allegro. Ja mam u siebie w moim systemie ważniejszą regułę - zysk, i tylko ja wiem czy opłaca mi się promować daną ofertę biorąc pod uwagę wszystkie koszty.
Więc zostaje mi stworzenie kampanii na zasadzie automatycznych reguł - promuje np. danego producenta po regule nazwy producenta - który ma tysiąc pozycji z czego 100-200 jest nieopłacalnych na ADS, ale musze tak robić bo tylko mam takie możliwości w automatycznej formie ADS - nie muszę się martwić, że trzeba niewznowione aukcje dodać i nowości.
Jak mam nastu producentów, z każdego setki / tysiące pozycji to innego wyjścia nie ma - mnogość kampanii była by nie do ogarnięcia.
Dlaczego osobna kampania dla producenta - tak liczymy koszty.
Jeżeli chce zrobić kampanie ADS skuteczną pod względem moich kosztów - gdzie ja widzę zysk to mam do wyboru kampanię ręczną.
Chce zrobić nową kampanię. Mam jednego z nastu producentów do kampanii - przykład poniżej:
Mam 1000 Ofert aktywnych, 200 nieaktywnych. Średnio miesięcznie dochodzi ok. 20-30 nowości.
Ręcznie wybieram oferty - na stronie pokazuje się 20 ofert na listingu więc sobie siedzimy godzina i ręcznie wybieramy.
Po miesiącu znów wracam bo wrócił stan magazynowy i znów siedzimy i ręcznie z 200 nieaktywnych dodajemy wznowione, w między czasie pracownicy wystawili nowości i trzeba pamiętać. Ogólnie stale trzeba o tym pamiętać i wybierać ręcznie - na stronie wyświetla się 20 ofert i możliwość wyszukiwania czegokolwiek to absurd w tym panelu.
Pomnóżcie to razy naście producentów z podobnym asortymentem to wyjdzie, że można by cały dzień roboczy / 7 dni w tygodniu siedzieć na ADS-ach allegro, żeby nie tracić na nich pieniędzy.
Wystarczyło by zastosować rozwiązanie dające możliwość wykluczenia oferty po jej numerze - innej możliwości nie ma ponieważ allegro nie ma możliwości zastosowania żadnej reguły stwierdzającej opłacalność promowania oferty . Tylko mój system podaje mi produkt nieopłacalny do kampanii dla danego producenta i ja sobie wykluczam taki produkt - jest ustawiony automat na producenta, ja sobie wykluczam oferty a automat dodaje wznowione i nowości wg. kryterium nazwy oferty z nazwą producenta i załatwione.
Nie musze pamiętać o kontrolowaniu ręcznym całego asortymentu, tylko wykluczam oferty.
Proszę Allegro o wdrożenie zmian, temat był poruszany z supportem, jednak inni mogą też mieć podobny problem i bardziej chodzi tu o czas wdrożenia, nikt nie chce ponosić kosztów finansowych i czasowych a wystarczy dodać do kampanii sekcję wykluczeń i załatwione.
@Krigi007 okej, chętnie przekażę Twoją sugestię do zespołu ADS, ale potwierdź proszę, czy dobrze to zrozumiałam. Chciałbyś, aby w panelu Allegro ADS była możliwość dodania numerów ofert, które mają być wykluczone z promowania? W polu filtra, o którym piszemy powinna być możliwość dodania wielu numerów ofert do wykluczenia?
W promowaniu możesz wybierać bestsellery, rozumiem, że ta opcja nie jest wystarczająca?
Tak, w sekcji tworzenia nowej kampanii na podstawie reguł automatycznych powinna być możliwość wstawienia w sekcji / oknie ( na zasadzie wklej numer oferty ) numeru oferty do wykluczenia z promowania automatycznego na podstawie reguł.
Ok @Krigi007 dziękuję! Przekażę tę sugestię do zespołu Allegro ADS.