Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
otrzymałam wczoraj negatywny komentarz który jest niezgodny z prawdą. Straciłam tez przez to status "super sprzedawcy". Kupujący zakupił ramkę 18 grudnia i otrzymał ją w terminie. Kupujący nigdy nie kontaktował się w sprawie zakupu ani nie rozpoczął dyskusji. W komentarzu napisał że ramki posiadają naklejki, co nie jest zgodne z prawdą, gdyż ramki są drukowane. Dziś skontaktowałam się z kupującym. Okazało się, że kobieta na którą jest zarejestrowane konto na allegro nie ma nic wspólnego z zakupem. Podała mi numer telefonu człowieka, który korzysta z tego konta. Po kontakcie z nim, oświadczył, że usunie zapis jak wyślę mu 10 ramek gratis. Jestem załamana, bo stawia mnie w bardzo trudnej sytuacji. Robię wszystko, aby działalność moja była wzorowa. Proszę o pomoc.
Po pierwsze spodziewałam się kobiety w rozmowie, po drugie nastawiona byłam pozytywnie aby pomóc i sprawę wyjaśnić. Nigdy nie zdarzyło mi się taka sytuacja. Mam ponad 700 pozytywnych opinii a każdą reklamację zawsze rozwiązują pozytywnie, nawet jak firma kurierska pomaga. Szkoda, że allegro mi nie pomaga 😞
Allegro nie pomaga wogóle. Od wszystkiego umywają ręce.
@PORAMKI zgloś na policje nękanie a do allegro że udostępnia konto osobom trzecim
@PORAMKI przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Bardzo proszę napisz do nas za pomocą tego formularza i opisz całą sytuację. Jeśli masz nagrania z rozmowy lub zrzuty wiadomości również załącz je w wiadomości.
Możesz też w e-mailu poprosić o pomoc w dyskusji (w tym celu podaj w wiadomości numer zamówienia, którego to dotyczy).