Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Siemka wszystkim
Tak mnie zastanawia czy w ostatnim czasie macie plagę zwrotów ? może allegro zmieniło się w wypożyczalnie i zapomnieli o tym poinformować 🙂 Rozumiem ze coś nie pasuję i klient chce to oddać, ale dużo zwrotów jest po 3-4 tygodniach.
Ja wzrostu zwrotów nie widzę ale duży wzrost anulowanych transakcji .
@mwmonety zdecydowanie wolę anulowanie , po zwrocie przeważnie towar nie nadaje się do wystawienia jako nowy no i papierologia .
Do tego dochodzą koszty pakowania i opłata allegro jak nie dostarczysz w 24h
@artur8225-a1 oj... chyba jesteś do tyłu . Opłata od smarta naliczana jest aktualnie bezzwrotnie .
tak , u mnie był to margines , ale ostatnio notuję sporą zwyżkę .
ostatnio polityka allegro jest bardzo anty sprzedawcom
u nas także zwiększyła się ilość anulować i zwrotów
dlatego coraz mniej opłacalne jest mieć darmowe wysyłki i zwroty
Tak, zgadzam się - Serwis ostatnio jest nastawiony przeciwko Sprzedawcom, szczególnie tym mniejszym. Walczę już z miesiąc czasu o przywrócenie odbioru w punkcie do podstawowych opcji sposobu dostawy . Został bowiem "schowany", a jak wiadomo takie działanie jest dyskryminowaniem niektórych Sprzedawców, działaniem w celu wyeliminowania ich z rynku. Otrzymałam odpowiedż: " Taka jest decyzja biznesowa". Jedną firmę już zamknęłam, teraz druga idzie w tym samym kierunku. Dodatkowo plaga zwrotów odkąd wszedł AllegroSmart, a tym samym koszty, które z tego tytułu ponosi firma są bardzo duże w skali roku finansowego. Wiem, można wyeliminować - ktoś zaraz napisze taką radę, ale wtedy oferty nie są zupełnie atrakcyjne dla Kupujących, przecież muszą!!! mieć darmową wysyłkę i darmowy zwrot. Anulowań też jest dużo, a to też generuje dodatkowe koszty pracy. Wspomnę też o bardzo drastycznym spadku sprzedaży od nowego roku - czym spowodowane??? Można sobie dopowiedzieć samemu. Odsłony na stronach drastycznie niskie. Spadły o 200%, 300%, zresztą wszystko jest na takich, wysokich w doł wskażnikach. Z serwisem dzieje się coś całkowicie niedobrego, także mali przedsiębiorcy zostaną całkowicie wykluczeni. Tak jak to zostali wykluczeni prywatni wystawcy z allegro. To wszystko powoduje mniejsze zainteresowanie serwisem, jak domniemam. Wiele się wniosków nasuwa i pewnie bardzo słusznych i logicznych,ale serwis zupełnie nie slucha,więc...czas pokaże.
błędne myślenie, zwroty są i były zawsze, Allegro Smart umożliwia sprzedaż, to jest idealne narzędzie jakie zachęca do zakupów na Allegro, a że co 7 czy 10 sprzedany produktów wraca to nie powinno absolutnie dziwić. Co do narzekania na koszta, te jak widzę zarezerwowane są dla tych sprzedawców, którzy nie potrafią korzystać z kalkulatora i nie potrafią wrzucić średnią kosztów w cenę towaru, jadą na minimalnych marżach a potem zdziwko, że zysk się nie spina 😄
Zgadzam się 5% z obrotu miesięcznego wywalam do śmieci. Klient pobawi się 30 dni i zwraca.