Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientowi nie odpowiadał towar, więc dokonał zwrotu. Po dotarciu paczki, zwrot pieniędzy został wykonany. Klient otrzymał pieniądze, lecz domaga się dopłaty za wysyłkę, oraz zwrot kosztów za odesłanie paczki. W aukcjach jasno mam wyznaczone, że transport za odesłanie towarów pokrywa kupujący lub może zrobić to bezpłatnie poprzez inpost. Klient stosuje pomówienia, oraz grozi, że sprawę zgłosi do Rzecznika Konsumentów.
Proszę mi powiedzieć jak to wygląda ze strony allegro. Czy jeżeli sprawa zwrotowa została zakończona, to allegro może w jakiś sposób mi utrudnić sprzedaż?
@ascom3 jeśli nie była to reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową/rękojmi to zwracasz kupującemu tylko cenę + ewentualnie najniższy koszt zwykłej dostawy jaką masz w ofercie. Nic nie wywalczy ani w Allegro, ani u RPK.
Dziękuję za pomoc! Pozdrawiam
Cześć. Tak jak napisał Ci @medalik_2009 zależy czym był spowodowany zwrot.
Pozwolę sobie na małe spostrzeżenia (nie ma tu złośliwości a chęć pomocy innego sprzedającego) bo widzę że świeże konto. Jak wpadnie negatyw za tą transakcje to będzie kłopot z SMART. Warto zapoznać się z regulaminem w zakresie zdjęć miniaturek.
@ascom3 zwrot bez podania przyczyny ustawa jasno określa koszty zwrotu ponosi kupujący, ty oddajesz mu za towar plus najtańsza wysylka z oferty z jakiej kupił. Zwrot smart jest za darmo. Reklamacja z tytulu rękojmi uznana zwracasz koszt wysyłki towaru do ciebie o ile ma na to kwity i ci je przedstawi, jak nie uznasz reklamacji pokrywa koszt wysłania do ciebie towaru oraz odeslania go do soebie kupujący, chyba że odbierze osobiście
Nie skorzystał z paczkomatu a więc zrezygnował z darmowego odesłania.