Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w maju tego roku zorientowałem się, iż Allegro pobrało mi w 3 zamówieniach za wysoką prowizję. Błąd polegał na tym, iż klient dokonywał zakupu pojedynczych rzeczy wraz z kosztami przesyłki, i nie płacił (płatność rozpoczęta). Po jakimś czasie te rzeczy mając nadal w koszyku, kupował razem wybierając opcję Smarta. Problem polega na tym, iż w tym momencie Allegro nadal naliczało mi prowizję tak jakby ten klient kupował każdą rzecz z osobna z przesyłką- np klient kupuje 3 razy produkt zaznaczając opcję dostawy, naliczana jest prowizja od ceny oraz przesyłki, nie płaci, więc występuję o zwrot prowizji, którą otrzymuję. Po jakimś czasie klient mając te rzeczy w koszyku, dokonuje po raz drugi ich zakupu wybierając opcję Smart. Allegro nie rozpoznaje tego, iż jest to nowy zakup już bez kosztów przesyłki i nalicza mi prowizję według starego zamówienia klienta, czyli za każde te 3 produkty wraz kosztami przesyłki. Po wykryciu tego problemu zgłosiłem sprawę do Allegro, otrzymałem zwrot nie całej niesłusznie pobranej prowizji, w zwrocie tej prowizji Allegro nie podało, jako przyczynę zwrotu niesłusznie pobrana prowizja, tylko zwrot za reklamę. Piszę o tym ponieważ pomimo zgłoszenia problemu do Allegro nic z tym nie zrobiono i teraz w lipcu wychwyciłem znowu 2 takie zamówienia, zgłosiłem sprawę i czekam na. odpowiedź. Dodam, że problem wyłapaliśmy pierwszy raz w Maju, ale jest duże prawdopodobieństwo, iż wcześniej również prowizja była źle naliczana. Ciekawi mnie czy są tutaj inne osoby które to wyłapały
@ekstraposcielepl sprawdź , na koniec miesiąca powinna być korekta
@mdrogeria przepraszam, że zapytam ale czy allegro wprowadziło jakąś zmianę w tym aspekcie? Przecież system pobierał tak prowizję od samego początku wprowadzenia prowizji od kosztów dostawy i nikt nawet nie pisał, że to kiedyś może ulec zmianie.
@sl-aw-ek Kiedyś dawno temu otworzyłem wątek w temacie , po burzliwej dyskusji tu oraz z konsultantami w pomocy otrzymałem - śmy 😁 informację o , że na koniec miesiąca jest to korygowane i rzeczywiście tak się stało , ale czy to dalej tak działa jakoś nie miałem nie-przyjemności zweryfikować .
@mdrogeria przyznam szczerzę, że od ok 2 może nawet 3 lat przestałem śledzić nowości bo szkoda mi na to zwyczajnie czasu - albo widziałem ten temat gdzieś tutaj ale nie zostało to odpowiednio zarejestrowane przez mój mózg.
Zamówienie z Kwietnia, nieprawidłowość stwierdzona i zgłoszona do Allegro 16 Maja.. Po ponad tygodniu czekania i upomnieniu się otrzymałem takiego maila: "W dniu 29.05.2025 o godzinie 14:35 została przyznana korekta w kwocie 11,92 zł w związku z zakupami przez xxxxx"
i rzeczywiście zostało to rozliczone ale nie jako korekta, a "Rozliczenie akcji promocyjnej"(???) i tak widnieje to w historii operacji.
@ekstraposcielepl zapoznałem się z twoimi zgłoszeniami mailowymi i dopytałem w konsultacji o odpowiedź. Otrzymasz od nas informację mailową.