Problem z dostawą inpost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
InPost dostarczył uszkodzoną paczkę co zrobić szkoda mi kupującego towar wysłany w kartonie w którym było drewniane opakowanie w którym był towar klient dostał uszkodzone opakowanie pierwsze a towar wyjęty z drewnianego pudełka uszkodzony

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:45521460 Cześć 🙂 Rozumiem, że chodzi o Twoją ostatnią sprzedaż na Allegro Lokalnie? W wypadku transakcji niekonsumenckich odpowiedzialność za przesyłkę przechodzi, w chwili jej wydania przewoźnikowi, na kupującego.
Reklamację u przewoźnika w tym wypadku może złożyć kupujący lub Ty (jako sprzedający): https://inpost.pl/reklamacje/przesylka-nadana-do-paczkomatu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem co zrobił miał dać znać wiem że kontaktował się z inpostem czekam na info
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:45521460 po pierwsze mam nadzieje że spisał - zgłosił protokół szkody - uwagi do paczki o ile było je widać z zewnątrz ? jeśli nie było widać to niech zgłosi https://inpost.pl/protokol do 7 dni a potem niech złoży reklamację https://inpost.pl/reklamacja i poczeka na decyzję, wtedy wróć do nas to podpowiemy co dalej 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za podpowiedz ale goś odebrał z paczkomatu i chyba nie robił pprotokółu wiem że dzwonił do InPost ale nie dał znać chyba nic nie załatwił