anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z inpost wyskakuje powiązanie konta ,wyszukuje i nic się nie dzieje ,nie można nadac paczki

unadarek69
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

 

Trzeba powiązać konto Allegro i konto managera przesyłek, aby to zrobić  wejdź proszę tutaj, utwórz konto, następnie (upewnij się, że jesteś zalogowany na koncie Allegro, które chcesz połączyć oraz sprawdź proszę czy nie masz włączonej blokady wyskakujących okienek (pop-up)).
W Managerze przesyłek wybierz Allegro >  Import Allegro InPost. Na ekranie pojawi się przycisk "zarządzanie kontami", kliknij "dodaj nowe" określ dowolną nazwę dla konta i potwierdź klikając "powiąż". InPost przekieruje Cię na Allegro, gdzie dokończysz proces.
Na kolejnym ekranie wpisz kod autoryzacyjny (zostanie podany automatycznie) i wybierz "dalej", możliwe, że konieczne będzie ponowne zalogowanie do konta Allegro. Pojawi się komunikat "Udało się!", a gdy zamkniesz okno z kontem Allegro, powrócisz do Managera przesyłek. Kliknij tam proszę "gotowe". Powiązanie może potrwać kilka minut. W tej zakładce będziesz miał informację o wszystkich powiązanych aplikacjach.
Aby nadać przesyłkę wejdź w Zamówienia i przy odpowiednim zamówieniu najedź na [akcje] i [nadaj paczkę Allegro InPost]. Wtedy zostaniesz przeniesiony da Managera Przesyłek InPost i tam będziesz mógł wygenerować etykietę.  

oznacz moderatorów

unadarek69
#8 Zapaleniec#

bardzo bym prosił o telefon z allegro na nr.  [edycja]

oznacz moderatorów

unadarek69
#8 Zapaleniec#

niestety instrukcja nic mi nie daje gdyż jeszcze niedawno było wszystko dobrze ja nic nie zmieniałem więc jedyne buble muszą być z drugiej strony temu bardzo bym prosił o telefon na nr. podany wyżej 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@unadarek69 rozmowę telefoniczną z naszym pracownikiem możesz zamówić przez ten formularz kontaktowy.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

unadarek69
#8 Zapaleniec#

Ale tam chyba nie bardzo ktoś rozumie co pisze a przecież pisze po polsku konto mam i na allegro i na inpoście do tej pory wszystko działało , ile ma trwać te połączenie konta ??? bo już jest ok 15min i nic więc z mojej dedukcji i doświadczenia wynika że nic z tego nie będzie  , "Trwa uzyskiwanie dostępu.... Upewnij się że połączyłeś konto allegro"  co do instrukcji którą wysyłacie ta z inpostu 🙂 przeciez ona jest błędnie opisana gdyż po rozwinieciu listy w prawym górnym rogu tam gdzie się loguje  trzeba przejsc na "SPRZEDAŻ" i wybrać "ZAMÓWIENIA OD KUPUJĄCYCH"   a nie tak jak w instrukcji "ZAMÓWIENIA" i "DO WYSŁANIA"  więc tu nic się kupy nie trzyma ktoś kto wie znajdzie ale dużą część ludzi może wprowadzić w błąd ,ale wracając do sedna ,naprawdę nie mam ochoty spędzić kilka godzin na czacie i tłumaczyć rzeczy oczywiste że po prostu nie idzie wygenerować etykiety więc raz jeszcze prosiłbym o kontakt na nr.608550719

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@unadarek69 a ja jeszcze raz tłumaczę, że z Allegro Gadane nie dzwonimy do użytkowników. Jeśli chcesz zamówić rozmowę z naszym doradcą musisz wejść do tego formularza, a następnie kliknąć w Sprzedaję> Wybierz formę kontaktu. 

Twój opis wskazuje, że problem występuje po stronie Mangera Przesyłek, więc sugerowałabym raczej kontakt z Inpostem, bo komunikat wyświetla się na ich stronie (nie naszej), więc nie będziemy wiele w stanie tutaj pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów