anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kontaktem z klientem

www_butymila_pl
#8 Zapaleniec#
Dzień dobry, Szanowni Państwo zaistniala u Nas nastepujaca sytacja. Dwoch klientow jednoczesnie zamowilo ten sam model I rozmar obuwia. Zwiazku z tym , iz jeden klient zamowil przez strone interetowa drugi zas przez allegro. Stany magazynowe nie zdąży się zaktualizować. Dlatego klient zamawiający przez allegro mógł zamówić towar, którego nie ma. Próbowaliśmy kontakowac się z klientem, który zamówił buty z allegro aby go poinformować o fakcie. Niestety ale nie odbiera od nas ani telefonów ani nie odpisuje na wiadomość oraz sms nie działają. Obawiamy się iż klient może chcieć nam wystawić negatywna opinie. My jednak jako sklep dołożyliśmy wszelkich starań i w wiadomościach zaproponowaliśmy inny model obuwia bądź zwrot gotówki. Niestety nie mamy odpowiedzi od rzeczonego klienta. Faktem o którym należy wspomnieć jest to iż oboje z tych Panow, którzy zamówili towar mieszkają stosunku niedaleko od siebie. Zastanawiamy się czy te działanie nie jest przypadkowe ponieważ wiadomo iż mam jako sprzedawcom bardzo zależy na opinii.
 
 
 
 
 
 
Otwórz
 

Wysłano

 
 
 
 
A brak odpowiedzi jest dla Nas zastanawiający
 
 
 
 
 
 
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Niczego nie da się wykluczyć, nawet zmowy ale ja nie odbiera i tak zostaje wam zwrot środków, a negatyw może wpaść. Szkoda że nie wysłaliście temu z Allegro, ale było już za późno.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@www_butymila_pl a czemu nie wyślesz klientowi z allegro a nie odmówisz klientowi ze sklepu ?? Dziwne macie podejście, lepiej walczyć na allegro z negatywem 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Kupującemu ze sklepu jak ci walnie nega to pewnie sam skasujesz z komentarzy na stronie sklepu a kupującemu na allegro nie 

oznacz moderatorów