Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz pierwszy zdarza mi się, że nie mogę nadać przesyłki przez Inpost. Wchodzę na stronę Inpost poprzez Zamówienia i nie działa mi przycisk Import a Allegro. Nabywca wybrał przesyłkę Inpost - paczkomat. Może ktoś już miał już ten problem?
W zaistniałej sytuacji w pierwszej kolejności prosimy o wykonanie poniższych kroków:
1. Włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka" (pop-up) i wyczyszczenie „ciasteczek”.
2. Zalogowanie się na konto danymi do Managera Paczek (adresem mailowym i hasłem), a nie poprzez przycisk "Zaloguj przez Allegro".
3. Usunięcie powiązanego konta lub wybranie opcji "Powiąż ponownie" w Managerze Paczek (zakładka Allegro, opcja "Zarządzanie kontami").
Prosimy również o upewnienie się czy w zakładce "IMPORT ALLEGRO INPOST" został ustawiony właściwy typ przesyłki „Allegro Paczkomaty 24/7”.
Jeśli pomimo wykonania powyższych czynności problem dalej będzie występował, prosimy o przesłanie na adres: pomoc@inpost.pl szczegółowych danych dotyczących zamówienia, loginu do Managera Paczek oraz zrzutu ekranu z zakładki "IMPORT ALLEGRO INPOST".