Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo. Jestem niezbyt doświadczonym sprzedawcą, gdyż funkcjonuję około 1 roku. Kilka dni temu spotkała mnie taka sytuacja: Klient w grudniu ub. roku zakupił ode mnie urządzenie w stanie powystawowym, którego intensywnie używał przez ponad miesiąc, obecnie zaś dokonał zwrotu z powodu rzekomo wykrytej wady. Urządzenie jest w opłakanym stanie, brudne i zużyte tak, że nie widać na nim nawet śladów tabliczki znamionowej- więc nie mogę stwierdzić czy jest to to samo urządzenie, które zakupił. Chciałabym uzyskać poradę bardziej doświadczonych Sprzedających - czy mogę odmówić przyjęcia reklamacji i co mogę zrobić w tej sytuacji. Bardzo proszę o jakieś wskazówki, gdyż ręce opadają na takie traktowanie sprzedających. Jest to moim zdaniem jawne naciąganie sprzedającego - kupił urządzenie- używał przez miesiąc, zrobił swoje, dokonał zwrotu .Wypożyczenie urządzenia kosztuje - a w tym przypadku ma za darmo. Naprawdę nie wiem jak się zachować ?
To poczekaj aż zaraz będą wyzwiska w Twoim kierunku że "blokujesz możliwość dokonywania zakupu i ograniczasz ich prawa konsumenta" wrzucając klientów na czarną listę. Bo i takie głosy się tutaj pojawią 😄
Przynajmniej do tego mam prawo. Bo wszędzie tylko obowiązki. Wyzwiska świadczą zaś wyłącznie o poziomie piszącego. Już kilku takich frustratów dostrzegłam, ale miło, że są też normalni ludzie.
Nie sprzedajesz przypadkiem siekier, tasaków czy toporków? Moderatorki chętnie kupią dużą ilość. Od wycinania wypowiedzi w wątkach sprzęt szybko się tępi😂
Twój wątek to - na oko - dwie siekierki zużyte do trzonków🤣
Niestety nie, ale mogę podesłać link😉