Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej Hej , dostałam niedawno maila że po 18.02.2025 nie będę mogła używać allegro ads na zwykłym koncie. Jest to dla mnie mega szok i dyskryminacja. Jestem rolnikiem, sprzedaż na allegro prowadzimy w rozliczeniu o RHD oraz działalność nierejestrowana. Adsy generują ponad połowę przychodu. Dawniej można było zarejestrować konto na numer ARiMR. Teraz takiej możliwości nie ma. Są jakieś możliwości aby zarejestrować konto firmowe na allegro bez konieczności rejestracji działalności gospodarczej?
@ekoclaud "Adsy generują ponad połowę przychodu" - skąd takie wyliczenie? Być może w Twojej branży jest bardzo duża konkurencja, ale z mojego doświadczenia wynika, że Allegro Ads to zwyczajne wyrzucanie pieniędzy.
Tak czy inaczej, bark możliwości założenia konta firmowego dla rolnika jest formą dyskryminacji...
na każdą zainwestowana złotówkę zwrot prawie 8 pln. Ale pytanie nie dotyczyło czy Adsy sie opłacają czy nie..
Jak masz nadany REGON (jako rolnik masz ustawowy obowiązek go posiadać, ale nie ma kar za niedopełnienie tego obowiązku), to normalnie możesz założyć konto firmowe. W połowie lat 90 XX wieku, GUS nadał REGON wszystkim gospodarstwom rolnym na podstawie wykazu płatników podatku rolnego z urzędów gmin
A i jako rolnik, nie możesz prowadzić działalności nierejestrowanej. Rolnik traktowany jest jak przedsiębiorca (jedną z form prowadzenia działalności gospodarczej jest gospodarstwo rolne).
Ojciec przechodząc na emeryturę przepisał na mnie gospodarstwo 8 lat temu. Czy Regon jeśli został nadany przechodzi razem z gospodarstwem czy musze sie starać o nowy?
Musisz wystąpić o nowy, bo one są przypisane do osoby. Wcześniej jednak sprawdź na stronie GUS. (https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl) czy nie masz już nadanego nr REGON. Najlepiej szukać po NIP-ie.
Trochę poszukałem i po adresie z etykiety produktu z twojej aukcji, wychodzi, że dla tego adresu nigdy nie był nadany nr REGON.