anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka doręczona, kupujący POK rekompensata, Zawieszone konto Blokada

SeaSilk
#9 Pomysłodawca#

Proszę o ogarnięcie mojej sprawy

Przedwczoraj wieczorem otrzymałem info, że kupujący wystąpił o rekompensatę POK podając jako powod; nie otrzymanie towaru.

Wczoraj przed 9 rano info, że kupujący otrzymał rekompensatę i blokadą konta.

Do tego informacja, że mam wpłacić wypłaconą kwotę na konto allegro.

Tyle, że paczka nr 00259007733881614053 została doręczone 5 maja 2020.

Kupujący wybrał inny adres dostawy (inna osoba, miasto to samo).

Wczoraj poinformował, że przebywa w Anglii i cytuje "Powodem rozpoczęcia dyskusji była informacja, status przesyłki na stronie Allegro „niedostarczona, opóźnienie (...) Dopóki do mnie nie dotrze nie będę mógł potwierdzić czy faktycznie została dostarczona osobie, na którą zamawiałem. Skoro dysponuje Pan potwierdzeniem nadania proszę o tym poinformować Allegro i powinni wszystko Panu odblokować"

 

Wczoraj tuż  po blokadzie wysłałem Skan nadania, nr paczki i informację, że paczka została dostarczona 5 maja, a także objasnienie sytuacji.

Dziś otrzymałem odpowiedź

Witam.

Blokada konta związana jest z wypłatą dla Kupującego  ********* rekompensaty z Programu ochrony Kupujących.

Proszę o zwrot kwoty 94 zl na poniższe dane:

63 1140 1124 0000 5165 0800 1010
Allegro.pl sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań

W tytule przelewu proszę o wpisanie loginu konta Allegro oraz dopisek "zwrot POK".

Pozdrawiam,

Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro"

 

Na czatach mówią, że nic nie mogą i przekażą sprawę do odpowiedniego działu.

I magiczne, że wrócą z wiadomością e-mail

 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SeaSilk niestety widzę również, że całościowa jakość sprzedaży wymaga poprawy, ureguluj należności i dalej kontaktuj się z nami przez formularz.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

SeaSilk
#9 Pomysłodawca#

Jakie należności mam uregulować?

Te 94 zł ?

Przesyłka dotarła do adresata 5 maja.

Tym samym nienalezna była tu rekompensata POK

A dyskusja której dotyczy problem kupujący oznaczał jako rozwiązana

Więc proszę napisać o co w dalszym ciągu chodzi?

 

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@SeaSilk Niczego nie wpłacaj dopóki sprawa nie zostanie wyjaśniona całkowicie.

oznacz moderatorów

SeaSilk
#9 Pomysłodawca#

Nie mam zamiaru wpłacać. Mają jak na patelni co i jak. I jeszcze muszą wyjaśniać wyjaśnione.


I dorzucę jeszcze coś propos jakości sprzedaży:

Niestety oficjalny sklep Allegro ma także 99,3% ocen pozytywnych tj dokładnie ten sam wynik. Więc nie jestem wyjątkiem w kwestii całościowej jakości sprzedazy do poprawy.

 

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Chodzi o to, że ktoś w allegro dał ciała i łatwiej odzyskać od Ciebie niż kupującego.

Od @cloudcloud widzę szantażyk. Zapłać to Cię odblokujemy. Jeśli na zawieszeniu konta tracisz więcej niż 94zł, to obawiam się, że nie masz wyboru. Zbójeckie prawo silniejszego. 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SeaSilk napisz do nas odwołanie w tej sprawie.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

SeaSilk
#9 Pomysłodawca#

Już odpisywałem na dziś otrzymaną wiadomosc.

Mam ją zatytułować "odwołanie" czy jak?

Co mam zrobić żeby pracownik allegro przetrawił fakty, a nie słał kolejnego monitu o zapłatę pieniędzy do POK?

 

Wczoraj wyjaśniałem sprawę w dyskusji i oddzielnie w formularzu.

Próbowałem też na czacie i marny skutek.

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Tak sobie czytam i się zastanawiam, czemu kupujący dostał zwrot z POK 😮
Przecież tak naprawdę to każdemu można pozwracać (z POK) bez wysłuchania drugiej strony, po co podchodzić sprawiedliwie, ważne co oszust*-kupujący powie. Czyli w sumie najlepiej mieć przedmiot za darmo, bo mamy umowę z sąsiadką na odbiory, podając jej adres w wiadomości - interes darmowych przedmiotów i wciskania allegro, że sprzedający źle wysłał się kręci 🙂

* oszust, dlatego, że skoro wie, że wina jest po jego stronie sprawdza czy allegro jest naiwne i uwierzy w kłamstwa prosto w oczy, byle nie przyznać racji i nie przeprosić

Są oszuści-sprzedający i są oszuści-kupujący. Otwórzmy oczy i spojrzyjmy na transakcje sprawiedliwie. To, że jedni bronią kupujących, a inni sprzedających, to nie jest dobre podejście. Trzeba być sprawiedliwym dla wszystkich, a co najważniejsze, potrafić przyznać rację, mówić co się myśli 🙂

oznacz moderatorów

SeaSilk
#9 Pomysłodawca#

Tutaj adres był podany w formularzu dostawy więc jeszcze wieksza maniana.

oznacz moderatorów

lopes1990
#12 Orędownik#

😮 jakaś magia. Zaraz dokonuję jakiegoś zakupu za kilka tysiaków i też wystąpię o zwrot z POK a co tam :DDD 

 

 

To już naprawdę trzeba brać wszystko śmiechem, bo jak czytam te historie co tu opisują niektórzy , to aż wierzyć się nie chce. Szkoda, że zastąpiliście pracowników gotowymi formułkami. 

 

Współczuję stary , sytuacja kuriozalna naprawdę. Wpłać te 94 zł i pisz odwołanie. Szkoda tracić na sprzedaży.

 

 

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

Czasem jak czytam odpowiedzi osób ktore na forum powinny wykazywać zwiększone zaangażowanie to mam wrażenie, że to automatyczne odpowiedzi

post autora przeczytany na wyrywki 

Czlowiek pisze o problemie, przedstawia dowody na nieuzasadnioną rekompensate z POK i taka odpowiedz na forum ?

Przykre

 

 

oznacz moderatorów

lopes1990
#12 Orędownik#

@Client:80340374 

otrzymał REALNE sugestie . Zaproponujesz jakieś swoje rozwiązanie w tej sytuacji 😄 ? Bo jestem ciekawy Twojej mocy sprawczej, na tą chorą  "biurokrację" w allegro. 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@cloudcloud Ja wiem, że to Ty jesteś tu moderatorem, a ja - zwykłym userem. Ale nie byłbym sobą, gdybym nie pisał wprost, co mnie uwiera. 

Twój komentarz jest absolutnie nie na miejscu. Sprawa jest przeraźliwie jasna, a Ty - zamiast postarać się pomóc człowiekowi, wyjeżdżasz mu z jakością sprzedaży. To nawet nie jest śmieszne. 

Rozumiem, że pracujesz w korpo, gdzie takie zwykłe, ludzkie reakcje są  źle widziane. Niepożądane, bo mogą wpływać na profesjonalną obsługę. Czy zadania, jakie przed Wami stawiają. I nawet trochę współczuję. Lepiej chyba by było w tym przypadku nie pisać nic, bo teraz wygląda to na  źle pojętą solidarność koropracyjną. Po prostu jestem zażenowany, po przeczytaniu tego, co napisałaś. Serio. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@konto zamknięte Bo ktoś z Allegro dał du.. ciała. I teraz, zamiast przyznać się do błędu i przeprosić - sprzedający, którego w dodatkku zawieszono, musi wysłuchiwać impertynencji. Kolejny przykład tego, co się dzieje bez realnej konkurencji - zero szacunku do sprzedających i obarczanie ich winą za własne błędy. Określiłbym to krócej, jednym słowem, ale bo po co mi ban..

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@SeaSilk Może spróbuj pogadać z jakims prawnikiem..? Bo z tego, co widzę, bezpodstawnie uniemożliwiono Ci pracę zarobkową.  

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Do przemyślenia: wystapienie do allegro o odszkodowanie za utracone dochody.

Bez papugi się raczej nie obejdzie, ale sprawa jest ewidentna. 

oznacz moderatorów

SeaSilk
#9 Pomysłodawca#

Poczekam do jutra ( z tego co się zorientowałem to przysługuje mi jedna odpowiedź na dobę jeśli chodzi o kwestie blokady konta 😒)

A może trafi się człowiek ze zdrowym krzyżem 🙄

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

POWODZENIA! 🙂 Daj potem znać jak się skończyło 🙂

oznacz moderatorów

SeaSilk
#9 Pomysłodawca#

Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję ale musiałem ochłonąć.

Ostatecznie konto zostało odblokowane 29 maja godz 14:41 bez żadnego przepraszam ani sper....j.



Ale tak.

28 maja godz 10:27 popełniłem przydługawą litanie wypisując po raz któryś nr nadania, skan potwierdzenia, zrzut ze strony śledzenia, wszystkie maile i na koniec wytłuściłem "KUPUJACY OTRZYMAL NIEZASADNA REKOMPENSATE PONIEWAZ PACZKA DOTARLA DO ADRESATA 5 MAJA !"



28 maja godz 15:30 otrzymałem odpowiedź:

"Dzień dobry.

Dziękuję za wyjaśnienie i złączenie skanu nadania w dyskusji.

Proszę także o rozwiązanie dyskusji z Kupującym ******** .

Z pozdrowieniami
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro"

 

Jak widać w końcu dotarło, ale nie byli by sobą gdyby nie czepili się innej pierdoły.

 

(Kupujący ******** to osoba która 27 maja 2020 otrzymała zamówiony towar.Jak się później okazało chciała go zwrócić bo rozmiar zły. Tego samego dnia dzwoniła aby o tym poinformować . Tyle że była to godz 19:57 gdzie już nie pracuję więc tel nie został odebrany. Toteż po 6 minutach tj o 20:03 otwiera dyskusję z powodem "problem z odstąpieniem/ rezygnacją z zakupu" oraz "Problemem jest kontakt ze sprzedającym nie odbiera wogle telefonu jak i sms a chcemy zwrócić te spodnie"

Już byłem tak zagotowany, że po kolejnych 6 minutach tj 20:09 odpowiedziałem w dyskusji objaśniając wszystko co możliwe. 

Na co kupujący odpalił tekst w stylu "Ok.Ma pan farta że jestem osobą z którą idzie się dogadać(...)" 

surprised Brak słów.



Wracając do głównego wątku.

Pisząc wspomnianą na początku litanie miałem świadomość, że pewnie się przyczepią tego bezsensownie otwartego sporu. Jak widać skutecznie utwierdzili mnie w tym, że sprzedającego mają głęboko w rzyci.

Musiałem się jeszcze prosić narwanego kupującego, żeby oznaczył spór jako rozwiązany (bo to, że odpisałem na spór po 6 minutach nie ma znaczenia / to, że został natychmiast wyjaśniony nie ma znaczenia). Kupujący oznaczył dyskusję jako rozwiązaną 29 maja godz. 13:45. (po zwrocie pieniędzy)

 

Jak pisałem na wstępie, konto odblokowali 29 maja godz 14:41. informując, że miło im poinformować, że konto jest już w pełni aktywne. 

Więc i do tego się odniosłem prosząc o zwrot prowizji za odstąpienie kupującego *********

Oczywiście w odpowiedzi otrzymałem "Kwestie związaną ze zwrotem prowizji przesyłam do odpowiedniego Zespołu."

A zespół wysyła link do formularza zwrotu prowizji. 

Tam klikam wniosek i czekam.

Dziś odpowiedź

''Nie przyznaliśmy rabatu transakcyjnego do oferty(..)

Dzień dobry ****** ******* (SeaSilk),
przeanalizowaliśmy zamówienie i odrzuciliśmy Twój wniosek o rabat transakcyjny. "

"PRZEANALIZOWALIŚMY"

 

Kończąc napiszę, że każda wiadomość którą pisałem spotykała się z ścianą ignorancji. 

Zauważyłem także, że nie reagują na odpowiedzi kierowane bezpośrednio na ich odpowiedzi. To też zmusza do każdorazowego opisywania problemu od nowa w nowym formularzu kontaktowym (na te wielokrotnie szybciej reagują/ w ogóle odpowiadają). Niemniej wartość odpowiedzi pozostaje niestety na tym samym poziomie czyli mniej niż nic. A to dlatego, że po przeczytaniu takich tekstów jak serwują, człowiek stoi w miejscu z którego startował. Tyle, że bardziej zdenerwowany.

oznacz moderatorów