anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przy pomocy "negatywu" wyłudzanie przez Kupujących obniżenia ceny lub zamiany produktu na droższy.

edrogeriarevita
#1 Nowicjusz#

Spotkaliśmy się pierwszy raz z taką sytuację i dzielimy się następującą korespondencją, by każdy autonomicznie mógł sobie wyrobić zdanie, bez udziału naszych opinii. 

Wysłane: 12.11.2023, 17:54
Do: allegro.kontakt@allegro.pl
Temat: PA_KOMENTARZE

Drogie Allegro .
jesteśmy z Państwem od 20 lat jako edrogeriarevita. Pierwszy raz prosimy, także o Państwa wsparcie z Klientem "Lilanduris" z dnia 29 paź 2023, 17:57. Wydaje się nam że Klient "Lilanduris" manipulując regulacjami Allegro, ( w pierwszej kolejności wystawił komentarz negatywny, nie podejmując próby wyjaśnienia i zwrotu towaru ) próbuje na nas wymusić obniżenie ceny zakupionego wcześniej jako "omyłkowo" - Latopic, Emulsja do ciała, 1000 ml (8849584971) . Kontaktował się z nami telefonicznie sugerując usuniecie negatywnego komentarza w zależności od zwrotu wpłaty bez zwrotu zakwestionowanego towaru. W chwili obecnej w ramach toczącej się między nami dyskusji sugeruje, że dokonał takiego zwrotu 64P6/2023 za pośrednictwem Kurier DPD (odbiór zwrotu z adresu). Niestety nie mieliśmy takiej próby dostarczenia przez DPD. 

Prosimy o wsparcie, by wykazać prawdziwe intencje "Lilanduris".
Prosimy o wyegzekwowanie od "Lilanduris" pisemnego potwierdzenia od naszego pracownika odmowy przyjęcie zwrotu 64P6/2023.

Jak również usuniecie negatywnego komentarza wystawionego przez "Lilanduris" Motywujemy to też faktem że do tej pory w ciągu tych 20 wspólnych lat nie otrzymaliśmy wcześniej negatywnej opinii od Kupujących.

ref:!00D240aE05.!500Ti0jjfK:ref
*******************************************************************
niedz., 12 lis 2023 o 19:33 Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl> napisał(a):
allegro logo

Dzień dobry,

dziękuję za kontakt w tej sprawie.

Wypowiedziałem się w dyskusji z klientką Lilanduris i poprosiłem o ponowne wysłanie towaru do Państwa.

Co do komentarza - kupujący ma prawo wyrazić swoje niezadowolenie z każdego etapu transakcji. W tym przypadku był niezadowolony z powodu otrzymanego błędnego towaru, problemu ze zwrotem towaru i kontaktu z Państwem.

W związku z tym nie mam obiektywnych podstaw, by móc spełnić Państwa prośbę o usunięcie oceny. Decyzję w tej sprawie mogę podjąć tylko na podstawie otrzymanej oceny, a ta nie łamie naszego Regulaminu.

Zachęcam do bezpośredniego kontaktu z kupującym w celu wyjaśnienia otrzymanej oceny. Warto nawiązać z kupującym dialog i znaleźć rozwiązanie.

Mogą Państwo poprosić kupującego o zmianę oceny, korzystając z zakładki Otrzymane oceny w ciągu 90 dni od daty transakcji.

W ten sposób kupujący będzie mógł edytować lub usunąć swój komentarz.

Zachęcam, aby również odpowiedzieć na komentarz kupującego. Dzięki temu inni klienci będą mogli poznać Państwa perspektywę.

Zaznaczę również, że ocenę mogę usunąć tylko w wyjątkowej sytuacji. Takie przypadki zostały opisane przez nas w artykule:

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/jestem-sprzedajacym-kiedy-allegro-moze...

Pozdrawiam
Zespół Allegro
*******************************************************************
Niestety pracownik Allegro nie przyjrzał się dokładnie procesowi "więczenia" umowy kupna -sprzedaży.

Dla nas jest zastanawiające i również nie umiemy tego zweryfikować, ale ...
1. Dlaczego, jeżeli towar był niezgodny z zamówieniem, "Lilanduris" nie zgłosił tego faktu przy kurierze DPD ( jest możliwość otwarcia paczki przy kurierze i jeżeli zawartość jest niezgodna z zamówieniem - zwrotu).
2. Proszę również zwrócić uwagę na fakt, że Kupujący "Lilanduris" natychmiast wystawił komentarz negatywny DPD
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000669061246U
Doręczenie nastąpiło:
2023-11-03 i 12:29:02
3. Następnie wystawienie komentarza nastąpiło:
pt., 2023-11-03, 14:18 .

4. Następnie, Kupujący "Lilanduris" próbował się z nami skontaktować i zasugerował, usunięcie komentarza w zamian za obniżenie ceny lub wymianę na inny produkt tego samego producenta, tylko droższy.

5. Popierając sugestię Pracownika Allegro "do bezpośredniego kontaktu z kupującym w celu wyjaśnienia otrzymanej oceny. Warto nawiązać z kupującym dialog". My to zrobiliśmy i już 3 listopada 2023, poprosiliśmy o zwrot zakwestionowanego towaru i zmianę lub usunięcie komentarza.

Czy ktoś ze społeczności Allegro, już się z podobną sytuacją spotkał ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

swiatecznygoliat
#8 Zapaleniec#

Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć że pomoc allegro w sprawie nieuczciwych komentarzy jest godna pożałowania. Kilka razy zgłaszałem nieuczciwe praktyki z negatywami - nawet wystawienie negatywa w celu wyłudzenia sporego rabatu. Ze strony konsultantów ta sama śpiewka że nie mogą zweryfikować, nawet jeśli rozmowa jest prowadzona w chacie allegro. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@edrogeriarevita Niestety, to nie pierwszy i nie ostatni taki wątek > trafi się coraz więcej takich "chaberkowych" klientów > nic na to nie poradzisz > musisz to wziąć "na klatę" > daj odpowiednią i spokojną odpowiedź na negatyw > czasami to więcej daje innym kupującym > sami widzą, że ten ktoś to kombinator usiłujący wyrwać kasę

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Ziolko39 @swiatecznygoliat treść oceny brzmi ,, "Zamówiłam Emulsję Latopic do CIAŁA, a otrzymałam Emulsję do KĄPIELI. Nie mogę zwrócić towaru i nie mogę si e dodzwonić do sprzedającego".... moim zdaniem autor watku nie właściwie postąpił chcąc odzyskać omyłkowo czy nie omyłkowo wydany towar , czy w takim przypadku to klient ma się borykać z kurierami i pakowaniem .... chyba nie bardzo .

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@mdrogeria Nie wiesz na pewno czy było tak jak napisała kupująca > jak na razie to ona nie chce odesłać "pomyłkowego" towaru > Nie mogę zwrócić towaru > nie wiem, ale może Ty uznajesz każde takie zgłoszenie bez weryfikacji > a coś mi się zdaje, że ktoś nie chce oddać, domagając się zwrotu kasy > czyli chce zjeść ciastko i mieć ciastko

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

no dobra @Ziolko39 a jak się ustosunkujesz do wątku w świetle odpowiedzi autora wątku na ocenę , która brzmi ,,"Rozumiem zaszła pomyłka . Niestety nie możemy wymienić ze względu na wycofanie przez producenta obecnej serii , ostatnia miał a trwałość 11.2023"

Zwracam uwagę na datę ważności , jest to produkt do skóry atopowej , sprzedawca nie poinformował w ofercie o krótkim terminie , a litrowa flacha obleci na minimum 2 mieciące przy intensywnym użytkowaniu .

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

1. jako sprzedawca pewnie wiesz, że nie można wymagać od kupującego sprawdzania paczki przy kurierze. Często kurier zostawia paczkę pod drzwiami lub pod płotem i ucieka.
2, 3. fakt, głupota wystawiać negatywa po 2 godzinach bez wyjaśnienia sprawy.
4. ma do tego prawo, przecież to Ty zawaliłeś wysyłając błędny produkt, co w tym więc dziwnego, że chce wymienić na inny droższy, skoro nie posiadasz już tego tańszego (według odpowiedzi na komentarz) albo domaga się obniżki ceny za błędny produkt?
5. prosić o zwrot można, ale podstaw do usunięcia negatywa nie ma - w sumie to z czego kupujący ma być zadowolony? że zwróci błędny towar i dostanie zwrot kasy? czyli straci trochę czasu i jest bez towaru? Ja bym w takiej sytuacji odesłał, zapomniał o sprawie i nie wystawiał żadnego komentarza, bo pomyłki się zdarzają.. no ale ludzie są różni.

oznacz moderatorów