Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam taki przypadek - kupujący(przedsiębiorca) otrzymał 30.06 dwa uchwyty:
https://allegro.pl/oferta/clec-uchwyt-grawitacyjny-dedykowany-mercedes-e-8613281531
Dzisiaj wysłał pismo e-mailem, że produkt nie pasuje do Mercedesa E, chociaż jestem pewien, że pasuje, gdyż sprzedaliśmy tych produktów sporo i nigdy nie było problemu.
Rękojmie dla przedsiębiorstw mam wyłączoną. Co w takim wypadku robić? Wydaje mi się, że na siłę próbuje zwrócić produkty choć pewnie pasują. Do sprzedaży wystawiona faktura VAT.
Powołuje się na art. 560 KC o wadzie produktu.
Proszę o pomoc.
Osobiście dla świętego spokoju zgodziłbym się na zwrot , ale nie z racji rękojmii . Chce oddać proszę bardzo , ale koszty zwrotu musi ponieść .
Nie jest tak, że firma dokonująca zakupu w firmie nie ma żadnego prawa do reklamacji. Pismo reklamacyjne przysłane, wady opisane, sprzedawca może reklamację uznać lub odrzucić, a kupujący po odrzuceniu może prosić o pomoc Allegro lub iść do sądu.