anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklama na opakowaniach, czy przesyłka musi być zwykła szara, czarna?

DrapexPL
#12 Orędownik#

Hej.

Powiedzcie mi, czy na opakowaniach w których wysyłamy do klientów towar, mogą być nadruki reklamowe (Logo, nazwa firmy, adres), ewentualnie zawartość? Bez kodów kreskowych oczywiście aby nie przeszkadzały kurierom.

 

Czy przesyłka musi być zwykła szara, czarna? 

Dotyczy głównie przewoźników INPOST, PP

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Może być taka reklama. PP kiedyś nie chciała przyjmować takich przesyłek od osób prywatnych tłumacząc, że reklamować mogą tylko firmy. Moim zdaniem bezzasadnie. Jeśli Ci odmówią przyjęcia takiej przesyłki, złóż reklamację i domagaj się podania podstawy prawnej.

 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost


@DrapexPL 

Najważniejsza na opakowaniu jest etykieta, która jest kluczowym elementem w procesie obsługi przesyłki.
Nie należy używać nadruków, które mogą zasłonić kod kreskowy lub dane adresowe.

Szczegółowe obowiązki Nadawcy i zasady dotyczące zabezpieczania zawartości przesyłek oraz opakowań przesyłek dostępne są w dokumencie: Zasady przygotowania i pakowania przesyłek InPost, którego aktualna wersja dostępna jest pod adresem https://inpost.pl.

Operator może odmawiać wykonania usługi, jeśli na opakowaniu przesyłki lub w widocznej części jej zawartości znajdują się napisy, wizerunki, rysunki lub inne znaki graficzne naruszające prawo lub dobra osobiste Nadawcy, Odbiorcy lub innych osób.

oznacz moderatorów