Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry ,
Kupujący zgłosił reklamację produktu kupionego pół roku wcześniej - Zegarek sportowy
Uważając iż od czasu do czasu na wyświetlaczu pojawia się błąd . Wysłaliśmy list przewozowy do zwrotu gdy otrzymaliśmy produkt został on sprawdzony i owego błędu nie wykryto w czasie przewidzianym na reklamacje .
Nie mniej jednak aby nie robić problemu klient dostał nowy , sprawdzony produkt . Po otrzymaniu nowego zegarka zgłasza taką samą usterkę jak wcześniej . Jesteśmy przekonani iż produkt który otrzymał jest sprawny.
Czy mieliście podobne problemy z produktami ?, co w takiej sprawie robi allegro , warto nadmienić iż kupujący chce otrzymać zwrot środków z naciskiem na otrzymanie natychmiast , mamy wątpliwości co do intencji kupującego - że zależy mu na produkcie...
Co zrobić w tej sytuacji ?
@stajniarowerowa nie potrzebnie wysyłałeś nowy produkt , tym samym uznałeś roszczenie klienta za zasadne , jeśli pierwotny produkt był sprawny należało odrzucić reklamację i wezwać klienta do odbioru własności , kolejną reklamację musisz rozpatrzyć ,
@stajniarowerowa Składa kolejną reklamacje i zgłasza ten sam błąd! teraz może żądać zwrotu środków, reklamację musisz rozpatrzyć w ustawowym czasie 14dni i jak masz pewność że produkt jest w pełni sprawny odrzuć ją, nie masz przystajesz na żądania kupującego.
prawdopodobnie przedmiot przestał być potrzebny. Co bym zrobiła - popierając resztę: Sprawdzić, wydac protokół, jeśli sprawny, to nawet bym odesłała sama na własny koszt i to nie czekając na upływ terminu do rozpatrzenia wytrącając po drodze różne "ale"