anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

spór z kupującym ( otrzymał nowy sprawny produkt - twierdzi iż jest nie sprawny )

stajniarowerowa
#1 Nowicjusz#

Dzień Dobry , 
Kupujący zgłosił reklamację produktu kupionego  pół roku wcześniej - Zegarek sportowy 

Uważając iż od czasu do czasu na wyświetlaczu pojawia się błąd . Wysłaliśmy list przewozowy do zwrotu gdy otrzymaliśmy produkt  został on sprawdzony i owego błędu nie wykryto w czasie przewidzianym na reklamacje .
Nie mniej jednak aby nie robić problemu klient dostał nowy , sprawdzony produkt  . Po otrzymaniu nowego zegarka zgłasza taką samą usterkę jak wcześniej . Jesteśmy przekonani iż produkt który otrzymał jest sprawny.

Czy mieliście podobne problemy z produktami ?, co w takiej sprawie robi allegro , warto nadmienić iż kupujący chce otrzymać zwrot środków  z naciskiem na otrzymanie natychmiast , mamy wątpliwości co do intencji kupującego - że zależy mu na produkcie... 

Co zrobić w tej sytuacji ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@stajniarowerowa nie potrzebnie wysyłałeś nowy produkt , tym samym uznałeś roszczenie klienta za zasadne , jeśli pierwotny produkt był sprawny należało odrzucić reklamację i wezwać klienta do odbioru własności , kolejną reklamację musisz rozpatrzyć ,

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@stajniarowerowa Składa kolejną reklamacje i zgłasza ten sam błąd! teraz może żądać zwrotu środków, reklamację musisz rozpatrzyć w ustawowym czasie 14dni i jak masz pewność że produkt jest w pełni sprawny odrzuć ją, nie masz przystajesz na żądania kupującego.

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

prawdopodobnie przedmiot przestał być potrzebny. Co bym zrobiła - popierając resztę: Sprawdzić, wydac protokół, jeśli sprawny, to nawet bym odesłała sama na własny koszt i to nie czekając na upływ terminu do rozpatrzenia wytrącając po drodze różne "ale"

oznacz moderatorów