Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
sprzedałem przedmiot na Allegro Lokalnie w formie licytacji (licytacja zakończyła się w niedzielę - 24.01.2021).
Kupujący wybrał formę płatności - wpłatę tradycyjną na poczcie. W dniu 25.01. Kupujący poinformował mnie, że wygenerował druczek wpłaty (odbiorcą jest PayU) i zrobił tradycyjną wpłatę na poczcie. Do dziś nie otrzymałem wpłaty - za to wczoraj (29.01.) dostałem maila od Allegro, że transakcja jest unieważniona z uwagi na brak płatności przez Kupującego.
Czy jest szansa, że ta wpłata w ogóle będzie zaksięgowana pomimo unieważnienia transakcji przez Allegro? Wiem, że wpłaty na poczcie są bardzo długo księgowane. Wyłączyłem wznowienie aukcji, żeby przedmiot nie pojawił się ponownie - w końcu chciałbym normalnie dokończyć transakcję z Kupującym. Status płatności przy aukcji mam jako "Rozpoczęta".
Proszę o pomoc.
Taki przelew dochodzi w czasie około 3 dni robocze, ale na Lokalnie jeśli płatność nie wpłynie w ciągu pięciu dni, aukcja jest unieważniona i licytacja się automatycznie odnawia. Możesz ją zakończyć zaraz po odnowieniu, jeśli nie ma jeszcze ofert i podać kupującemu swój numer konta, aby zapłacił bezpośrednio. Być może tej płatności przelewem tradycyjnym nie dokończył. Jeśli nie chcesz, masz licytację rozpoczętą od nowa i czekaj na nowego zwycięzcę.
Po unieważnieniu wpłata już nie dojdzie, jeśli kupujący nawet zapłacił, Allegro zwróci mu wpłatę.
A w jaki sposób dostanie zwrot pieniędzy, które dał pani w okienku na poczcie? Kupującym jest prawdopodobnie osobą starszą i chciałbym też człowiekowi pomóc jakoś ten problem rozwiązać 😉
@Interrex37 mógł klient dokonać modyfikacji w tytule i przelew utknie 😞 poproś o potwierdzenie wpłaty, wyślij do allegro niech sprawdzą jak nie będzie napisz że umowa zostaje rozwiązana i wystaw ponownie 🙂
A co z Kupującym, który będzie twierdził, że za przedmiot zapłacił?
Nie zapłacił i już nie zapłaci, Allegro odda mu pieniądze.