Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dzisiaj klient założył mi dyskusję z tytułu nieotrzymanego towaru, który był wysłany 25.01.2022 (po ponad 1,5 rocznej przerwie). Niestety w systemie Allegro już nawet to zamówienie nie jest widoczne (nie wiem jak długo widoczne są zamówienia na portalu). Produkt był wysłany kurierem DPD i ich śledzenie też już wygasło (pokazuje że jest błędny nr przesyłki). Myślę że kupujący z premedytacją i pełną świadomością, że tego już nie ma w systemach chce wyłudzić ponowne wysłanie towaru. Poradźcie co w takim przypadku zrobić.
cóż
1) spytac klienta czemu dopiero teraz sklada reklamcje na niedostarczoną przesyłke
2) zgodnie z ówczesnym prawem o rękojmi po 1 roku uzytkowania to kupujacy ma obowiązek udowodnić wade (choć nie wiem czy tu o takiej można mówic) wiec niech udowodni
3) odrzucić reklamacje w ciągu 14 dni od zgłoszenia
Może spróbuj napisać do DPD, czy może mają u siebie na serwerach zachowane dane dot. tej paczki?
@sklepdywanopol reklamację zaginionej paczki można składać do roku, jak masz numer nadania i pewność że wysłałeś, odrzuć reklamację 🙂