Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Właśnie otrzymałem dwie wiadomości z tematem ja wyżej. To coś nowego, dlatego pomyślałem, że warto się tym podzielić.
W temacie możliwości opłacenia przez kupującego zamówienia o statusie ANULOWANE pisano już tu wielokrotnie. Większość z Was wie, że powoduje to szereg komplikacji dla sprzedających ale (do tej pory) miało pozytyw w postaci zwrotu prowizji po 7 dniach i braku jej ponownego naliczenia po późniejszym opłaceniu zamówienia przez kupującego. Właśnie Allegro zadbało o zmianę, Teraz ta prowizja jest ponownie naliczana po opłacie.
Niestety, wszystkie komplikacje dla sprzedawcy nadal pozostały.
Po opłaceniu przez klienta taka transakcja nadal ma status ANULOWANE:
Zamówienie z 19 marca, anulowane i zwrot prowizji 27 marca zostało opłacone 1 kwietnia.
Jak system śledzeni zamówień ma zainicjować obsługę zamówienia skoro status pozostał niezmieniony?
Skąd wziąć towar jeżeli został po 27 sprzedany?
Stare pytania pozostały.
Używając baselinkera można wykonać automatyczna akcje o zmianie statusu zamóienia, ale nie wszyscy tego używają
Zdarzył mi się przypadek opłacenia towaru przez klienta po naprawde długim czasie, sam musiał mi się przypomnieć o tym, bo nic nie dostałem informacji..
Pomijam fakt że równie dobrze mogłem się wyprzedać z produktu i co wtedy, negatyw za to że nie trzymam towaru np. za 10k na stanie bo może ktoś za miesiąc sobie zapłaci?
@Protier_pl Właśnie status zamówienia na Allegro się nie zmienia. Łapię to przez zdarzenie opłacono, ale nie wszyscy mają baselinkera, a przede wszystkim, trzeba założyć, że taka zmiana może nastąpić dla zamówień ze statusem anulowane.
Wybacz źle to opisałem
Jak zamówienie zostanie opłacone, to automatyczna akcja zmienia status zamówienia na nowe, myślę że w ten sposób da się to rozwiązać
@Protier_pl dobrze by było, gdyby takie zamówienie pojawiało się na górze listy, bo jak ktoś płaci po 2 tygodniach, to można przeoczyć.
Z tego co zaobserwowałem, to raczej pojawi się na samiutkim dole, ale pewnie kwestia ustawień sortowania zamówień
Tak, na Allegro jest bardzo wiele takich kłód rzucanych sprzedawcom pod nogi. Np. to, że klient może dokonać (często przez pomyłkę i przy okazji innych zakupów) opłaty za anulowane zamówienie i to po miesiącu, czyli po czasie, gdy towaru często już nie ma.