anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

witam, znowu muszę zweryfikować konto po upływie zaledwie tygodnia

death_999
#7 Wielbiciel#

Witam,

zweryfikowano moje dane tydzien temu - pomyslnie, a tutaj znowu przychodzi wiadomość o weryfikacje danych, i zrobienie przlewu, tak bedzie co tydzien???

Adam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

pinsplash
#21 Demiurg#

@death_999 pamiętaj że weryfikacja PayU i weryfikacja Przelewy24 to dwie różne rzeczy

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@death_999 

Polecam składanie skargi do UODO, szczególnie jeśli portal zablokował środki (to chwila a dokonując przez profil zaufany mamy gwarancje udzielenia odpowiedzi i jeśli zostały naruszone wasze prawa wyciągnięcia konsekwencji wobec portalu i operatora)

Konsultowałem tak zwane reweryfikacje z pracownikami urzędu i potwierdzali że w wielu przypadkach naruszają one co do zasady i formy prawo i stanowią nadużycia operatorów i allegro.

Powoływanie się na ustawę czasami jest tak samo zasadne jakby policjant strzelanie do przechodniów uzasadniał ustawowym prawem do użycia broni palnej.

Uprawnienia ustawowe operatorzy (tak jak i policjant do użycia broni) mają do weryfikacji ale powinni z nich korzystać w uzasadnionych sytuacjach w odpowiedniej formie.

Domaganie się w nieuzasadnionych sytuacjach,powtarzanie procedur, powielanie weryfikacji, powtarzanie ich do każdej z kont allegrowych, narażanie na niebezpieczeństwo utraty danych wrażliwych, nie zabezpieczanie dokumentów, narażanie na koszty przy weryfikacji (powtarzanie przelewów, blokowanie środków) to wszytko może się wpisywać działania naruszające prawo.
M.in za to inny duży portal w maju otrzymał milionową karę, jednocześnie wymuszono zmianę procedur.

 

oznacz moderatorów