Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wygenerowałem zły paczkomat tzn. Nr paczkomatu nadawczego taki sam jak odbiorcy. Jak to zmienić lub wygenerować jeszcze raz list przewozowy ?
@kubazz22 Paczkomat nadawczy nie powinien mieć znaczenia, jednak gdyby okazało się, że są z tym jakieś problemy, to możesz zawsze skontaktować się z InPostem, pracownicy mogą zmienić paczkomat nadawczy w systemie.
Dzień dobry,
zmiana Paczkomatu możliwa jest bezpośrednio po zaimportowaniu danych do systemu Manager Paczek. Jeśli etykieta została już przygotowana zmiana nie będzie możliwa. W tej sytuacji można ponownie wygenerować etykietę.
W tym celu w zakładce ALLEGRO → IMPORT ALLEGRO INPOST należy wybrać odpowiedni typ przesyłki i odfiltrować kolumnę "Wygenerowane" za pomocą znacznika "tak" lub "nie", a następnie kliknąć przycisk SZUKAJ (po prawej stronie).
Wówczas pokażą się dane aukcji, na podstawie których będzie można wygenerować nową etykietę.
W przypadku dalszych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000