anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wygenerowałem list przewozowy z złym paczkomatem jak to zmienić.

kubazz22
#7 Wielbiciel#

Witam. Wygenerowałem zły paczkomat tzn. Nr paczkomatu nadawczego taki sam jak odbiorcy. Jak to zmienić lub wygenerować jeszcze raz list przewozowy ?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@kubazz22 Paczkomat nadawczy nie powinien mieć znaczenia, jednak gdyby okazało się, że są z tym jakieś problemy, to możesz zawsze skontaktować się z InPostem, pracownicy mogą zmienić paczkomat nadawczy w systemie.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@kubazz22

Dzień dobry, 

zmiana Paczkomatu możliwa jest bezpośrednio po zaimportowaniu danych do systemu Manager Paczek. Jeśli etykieta została już przygotowana zmiana nie będzie możliwa. W tej sytuacji można ponownie wygenerować etykietę. 

W tym celu w zakładce ALLEGROIMPORT ALLEGRO INPOST należy wybrać odpowiedni typ przesyłki i odfiltrować kolumnę "Wygenerowane" za pomocą znacznika "tak" lub "nie", a następnie kliknąć przycisk SZUKAJ (po prawej stronie).

Wówczas pokażą się dane aukcji, na podstawie których będzie można wygenerować nową etykietę.

W przypadku dalszych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

 

oznacz moderatorów