anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłam z Allegro: teraz możesz jeszcze łatwiej zarządzać przesyłkami

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Wprowadziliśmy zmiany, dzięki którym możecie korzystać z Wysyłam z Allegro na wybranym powiązanym koncie. Poszerzycie też uprawnienia dla swoich pracowników.

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nikl
#14 Krzewiciel#

A czy możemy łatwiej zmieniać gabaryt Inpost paczkomat Smart bez oszustw na opłatach?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @nikl. Odpowiedziałam w Twoim wątku, który poruszał ten temat. 

oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

Dzięki, ale ta odpowiedź nie zmienia faktu, że rozliczacie w ramach Smart nie te etykiety które pojechały wraz z pierwszą przesyłką Smart. Ponieważ popełniacie błąd, to proszę o zwrot niesłusznie pobranych opłat. Zasady Smart dotyczą faktycznie dostarczonych przesyłek. Jeśli jest tylko jedna przesyłka w ramach Smart, musi być ona bez opłat.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@nikl, jeśli opłaty zostały według Ciebie naliczone w błędny sposób, to proszę, zgłoś reklamację przez formularz kontaktowy. Wskaż numery przesyłek, uzasadnienie reklamacji oraz kwotę roszczenia.  

oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

Tak zrobiłem, ale dostałem bezsensowną odpowiedź. Zwrot 0 zł mnie nie interesuje skoro zapłaciłem 12 zł za jedyną przesyłkę realizowaną w ramach Smart. Ja rozumiem że druga przesyłka do zamówienia Smart była by płatna, ale ja zapłaciłem za pierwszą przesyłkę wysłaną w ramach Smart, więc proszę o zwrot niesłusznie pobranej opłaty.

oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

To jest bardzo sprytne wysyłać od Annasza do Kajfasza. Allegro mówi że Inpost ma zwrócić, a Inpost mówi że Allegro ma zwrócić. Zastanówmy się dokładnie kto ukradł te pieniądze. Bo sytuacja jest taka, że mamy etykietę niewykorzystaną Smart 0 zł i mamy etykietę opłaconą 12 zł z którą pojechała paczka Smart. Inpost darmo nie wozi, czyli Allegro płaci Inpostowi z naszych opłat i prowizji. Ale skoro etykieta 0 zł nie była użyta, to u Was została ta opłata. I tą opłatę należy przeznaczyć na pokrycie kosztów wysyłki Smart, które chwilo ja opłaciłem. Proszę mi zwrócić te pieniądze. To chyba logiczne.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@nikl, jak już wspomniałam - przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i na ten moment nie jestem w stanie zrobić nic więcej. Jeżeli wydana decyzja reklamacyjna nie jest według Ciebie słuszna, to możesz się od niej odwołać. Wystarczy, że kontynuujesz korespondencję drogą mailową. 

oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

Dzięki, nie mam przecież pretensji do Moderatorów, tylko do Projektantów Allegro i do tego "Odpowiedniego Działu", który nigdy nie naprawia zgłaszanych błędów. Przecież to sto razy było zgłaszane i nic nie zrobili. Tylko głupotami się zajmują. Nie rozumiem tego, że błędy techniczne naprawiacie, a błędów projektowych i logicznych nigdy. I tego też nie naprawicie. Może Inpost to kiedyś naprawi jak zrobią zmianę gabarytu przy maszynie.

oznacz moderatorów