Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wprowadziliśmy zmiany, dzięki którym możecie korzystać z Wysyłam z Allegro na wybranym powiązanym koncie. Poszerzycie też uprawnienia dla swoich pracowników.
Od dzisiaj z narzędzia Wysyłam z Allegro mogą korzystać:
Gdy połączycie swoje konta, możecie przełączyć się na to, którym w danym momencie chcecie zarządzać również z poziomu Wysyłam z Allegro.
To oznacza, że na każdym z powiązanych kont możecie:
Jeśli macie Abonament, w zakładce Uprawnieni użytkownicy możecie wybierać i nadawać uprawnienia do swojego konta innym osobom. Od dziś możecie też nadać im dostęp do narzędzia Wysyłam z Allegro. Zrobicie to w części Obsługa zamówień.
Dzięki temu Wasi pracownicy będą mogli:
A czy możemy łatwiej zmieniać gabaryt Inpost paczkomat Smart bez oszustw na opłatach?
Dzięki, ale ta odpowiedź nie zmienia faktu, że rozliczacie w ramach Smart nie te etykiety które pojechały wraz z pierwszą przesyłką Smart. Ponieważ popełniacie błąd, to proszę o zwrot niesłusznie pobranych opłat. Zasady Smart dotyczą faktycznie dostarczonych przesyłek. Jeśli jest tylko jedna przesyłka w ramach Smart, musi być ona bez opłat.
@nikl, jeśli opłaty zostały według Ciebie naliczone w błędny sposób, to proszę, zgłoś reklamację przez formularz kontaktowy. Wskaż numery przesyłek, uzasadnienie reklamacji oraz kwotę roszczenia.
Tak zrobiłem, ale dostałem bezsensowną odpowiedź. Zwrot 0 zł mnie nie interesuje skoro zapłaciłem 12 zł za jedyną przesyłkę realizowaną w ramach Smart. Ja rozumiem że druga przesyłka do zamówienia Smart była by płatna, ale ja zapłaciłem za pierwszą przesyłkę wysłaną w ramach Smart, więc proszę o zwrot niesłusznie pobranej opłaty.
To jest bardzo sprytne wysyłać od Annasza do Kajfasza. Allegro mówi że Inpost ma zwrócić, a Inpost mówi że Allegro ma zwrócić. Zastanówmy się dokładnie kto ukradł te pieniądze. Bo sytuacja jest taka, że mamy etykietę niewykorzystaną Smart 0 zł i mamy etykietę opłaconą 12 zł z którą pojechała paczka Smart. Inpost darmo nie wozi, czyli Allegro płaci Inpostowi z naszych opłat i prowizji. Ale skoro etykieta 0 zł nie była użyta, to u Was została ta opłata. I tą opłatę należy przeznaczyć na pokrycie kosztów wysyłki Smart, które chwilo ja opłaciłem. Proszę mi zwrócić te pieniądze. To chyba logiczne.
@nikl, jak już wspomniałam - przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i na ten moment nie jestem w stanie zrobić nic więcej. Jeżeli wydana decyzja reklamacyjna nie jest według Ciebie słuszna, to możesz się od niej odwołać. Wystarczy, że kontynuujesz korespondencję drogą mailową.
Dzięki, nie mam przecież pretensji do Moderatorów, tylko do Projektantów Allegro i do tego "Odpowiedniego Działu", który nigdy nie naprawia zgłaszanych błędów. Przecież to sto razy było zgłaszane i nic nie zrobili. Tylko głupotami się zajmują. Nie rozumiem tego, że błędy techniczne naprawiacie, a błędów projektowych i logicznych nigdy. I tego też nie naprawicie. Może Inpost to kiedyś naprawi jak zrobią zmianę gabarytu przy maszynie.