anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Za 7 dni stracisz możliwość wypłacania pieniędzy z Allegro Finanse, czy to wiadomość od Allegro?

Macka40
#7 Wielbiciel#

czy ktoś to jeszcze dostał

oznacz moderatorów
182 ODPOWIEDZI 182

Profiline
#2 Obserwator#

Dzięki

oznacz moderatorów

c64_com_pl
#8 Zapaleniec#

Witam. Dawni temu założyłem konto i przeszedłem proces weryfikacji. Teraz all... chce zdjęcie mojego dowodu osobistego?

Już przeszedł przelew z firmowego konta zarówno dla PAYU jak i PRZELEWY24.

Nic się nie zmieniło we wpisach w CEIDG a mimo to z powodu jakiejś ustawy ALLLLLLLLLLLLEGRO chce zobaczyć mój dowód osobisty! Chcą mnie WYLEGITYMOWAĆ a to mogą tylko uprawnione służby!

Blokują mi moje legalnie zarobione pieniądze w sposób BEZPRAWNY.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@c64_com_pl Zakładają konto zaakceptowałeś regulamin.

"W sytuacji, gdy Konto lub działalność Użytkownika w ramach Allegro wymaga dodatkowej weryfikacji danych, o których mowa w art. 2.1. lub 2.3, lub w przypadku powzięcia przez Spółkę uzasadnionych obaw co do bezpieczeństwa Konta lub Transakcji, dotyczących w szczególności nieuprawnionego przejęcia Konta przez inną osobę, lub w przypadku naruszenia Regulaminu przez Użytkownika, Spółka może:

a. uzależnić korzystanie z Allegro lub poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika odpowiednimi dokumentami jego wiarygodności, w tym tożsamości,

b. czasowo ograniczyć dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro,

c. zawiesić na czas określony lub nieokreślony Konto Użytkownika,

d. zastosować mechanizmy lub narzędzia blokujące działanie botów lub innych narzędzi informatycznych lub programistycznych, o których mowa w art. 10.11.

Po ustaniu wyżej wskazanych okoliczności, Spółka zniesie przedmiotowe ograniczenia zastosowane wobec Użytkownika."

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@c64_com_pl to nie Allegro wymaga od Ciebie zdjęcia dowodu, tylko operator płatności i wyjaśniliśmy to w sprawie nr 27824056. Reweryfikacja wynika z tego, że operator PayU jako instytucja płatnicza jest zobowiązany do posiadania aktualnych danych i dokumentów, co dotyczy wszystkich Sprzedających na Allegro.
PayU działa na podstawie ustawy z 1. marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML).

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

c64_com_pl
#8 Zapaleniec#

To czemu to muszę robić na stronie allegro? Wam to nie potrzebnae ale na wszelki wypadek też to macie.

A co jeśli tego nie potwierdzę?

Czy PAYU ma jakieś wątpliwości co do nr konta? Jest na BIAŁEJ LIŚCIE. To weryfikował ktoś ze skarbówki.

W przeciwieństwie do WAS skarbówka NIGDY nie będzie weryfikować konta firmowego bo zwyczajnie aby było na białej liście musi zajść cała procedura.

PAYU ma potwierdzenie że konto istnieje ale mimo to potrzebuje skan dowodu osobistego, a tego nie udostępnię.

 

Co więcej wystąpię do skarbówki o zwrot niesłusznie naliczonego podatku - także przez ALLEGRO (tzw. złe długi), chyba że MOJE pieniądze zostaną mi zwrócone

oznacz moderatorów

aniablasi
#8 Zapaleniec#

Dlaczego Allegro nie wypłaca mi pieniędzy od kupujących, są wstrzymane, co zrobić

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@aniablasi, z tego, co widzę, nie wykonałaś pełnej aktywacji konta do wypłat (chodzi o proces reweryfikacji).

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

aniablasi
#8 Zapaleniec#

przecież konto mam takie jakie było,chyba obowiązuje rodo co do nr dowodu

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@aniablasi same konkrety 🙂  Klawiatury Ci szkoda ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@aniablasi  PayU ma status krajowej instytucji płatniczej, są zobowiązani do przestrzegania Ustawy z 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, a więc do weryfikacji tożsamości. Najprawdopodobniej otrzymałaś wiadomość od operatora w tej sprawie z adresu service@payu.com, ponieważ nie przesłałaś wymaganych dokumentów, wypłaty zostały wstrzymane. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kris0583
#7 Wielbiciel#

PayU żąda ode mnie screenu dowodu lub innego dokumentu, nie zgadzam sie z tym i chciałbym pożegnać się z tą firmą.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kris0583 wyraziłeś na to zgodę logując się na allegro więc w czym problem ? 

Operator zgodnie z ustawą wymaga tych danych a czy to jest potrzebne akurat przez przesłanie skanu to inna sprawa 😞  

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kris0583
#7 Wielbiciel#

 3 lata temu w podobny sposób straciłem 50kzł, a poza tym co z RODO. Cokolwiek byśmy nie chcieli się dowiedzieć to słyszymy " RODO", a w drugą stronę to nie działa

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kris0583 temat wałkowany nie raz tu, szkoda czasu wysyłasz - masz kasę, nie chcesz poszukaj innego portalu 😞 

Możesz też napisać do UODO może zainterweniują 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kris0583
#7 Wielbiciel#

Dzięki

oznacz moderatorów

kordzik11
#7 Wielbiciel#

Proszę mi powiedzieć czemu mam skan dowodu wysyłać do Payu skoro nawet do mojego banku nie wysyłałem jak mnie prosili. Co będą porównywać? Przecież mogę podać kilka danych i byłoby ok. Allegro blokuje środki na koncie po to żeby Payu wyłudziło skan dowodu. Jaki to ma sens?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czy Prezlewy24? ale tak mówi regulamin i nie przeskoczysz, możesz zasłonić niektóre dane.

oznacz moderatorów

chessmasters1
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Czy mógłbym prosić Moderatora o zajęcie się moją sprawą weryfikacji wypłat poprzez PAYU ?
Weryfikacja trwa już ponad 2 tygodnie i dalej cisza. Mam już sporą kwotę zablokowanych środków i zero informacji co dalej ...

dziękuję
Marcin

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@chessmasters1 czy dokonałeś reweryfikacji wypłat od operatora PayU powinieneś otrzymać taką prośbę w wiadomości e-mail. Jeśli nie, wejdź proszę tutaj i zweryfikuj wypłaty do tego operatora i potwierdź swoją tożsamość. Jeśli wykonałeś już te czynności, prześlij proszę potwierdzenie wpłaty na adres spolecznosc@allegro.pl 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów