Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Klient zgłosił zwrot zamówienia, które widnieje ciągle jako nowe, nie został nadany numer paczki.
Czy wystarczy po prostu zwrócić środki? Czy jednak będzie problem bo w teorii nie nadałem paczki...
Pozdrawiam
@zako-gdansk anulowanie jest możliwe chyba 2 dni potem zmienia się tylko na zwrot niezależnie od statusu zamówienia.
Tak oddaj pieniądze i jak nie otrzymasz w ciągu kilku godzin zwrotu prowizji wystąp ręcznie o zwrot aby zamówienie nie liczyło się do statystyk.
Zakup jest z wczorajszego wieczoru 🙂
Wystarczy zwrot prowizji żeby nie liczyło się do statystyk wysłania?
@zako-gdansk oddaj kasę i wystąp o zwrot prowizji , zachowaj kolejność
@zako-gdansk Tak, po prostu zwróć środki 😉 Nie powinno być żadnego problemu.
Jeśli to zamówienie z jakiegoś powodu obniży Ci jakość sprzedaży (co nie powinno się stać), skontaktuj się przez formularz.
Rozumiem.
Tylko znów kolejna rzecz do pilnowania. Dlaczego ktoś miał możliwość zwrotu zamiast anulowania....? ehh
Dziękuję
@zako-gdansk Zamówienie zmieniło status i opcja anulowania dla klienta była już niemożliwa.