Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem zweryfikowanym użytkownikiem. Miałem skonfigurowane wypłaty raz na tydzień w czwartki - zmieniłem na piątki i musze się ponownie weryfikować, przesyłać dane, przelewy weryfikacyjne, skany dowodu itd.
O ile weryfikacja w PayU poszła w miarę gładko tak przelewy24 od 19 grudnia (7 dzień roboczy) wisi status "w trakcie weryfikacji".
Środki zamrożone. Porażka.
PS. TAK, przelew weryfikacyjny zrobiony nawet dwukrotnie (już otrzymałem zwroty) oraz skany i oświadczenie przesłane w tym czasie co do PayU.
@tadeksasnal No właśnie. Dobrze, że zgłosiłeś to publicznie. Zaraz przedłużona weryfikacja Przelewy24 się zakończy powodzeniem 🙂
@xyz96 Wyczuwam sarkazm, aczkolwiek jak widać poniżej moderator już coś działa w tej sprawie, więc czy to się stanie normalnym biegiem, czy też z pomocą moderatora - ważne aby mi zwolnili środki.
Niech Przelewy napiszą, że weryfikują w ciągu 7 dni albo ile im to zajmuje to się przestane czepiać. Puki co widnieje tam do 5 dni roboczych.
@tadeksasnal Nieistotne, co wyczuwasz. Istotne jest to, że po zgłoszeniu publicznym już możesz wypłacać, czyli zgodnie z moją wcześniejszą wypowiedzią.
Lepiej zleć wypłaty na poniedziałek, przyjemniej nowy tydzień zacząć od wpadnięcia 💵💲
Tak przelewy24 ociągają się okropnie, ale tam po za przelewem weryfikacyjnym jeszcze oświadczenie, albo dokument tożsamości należy przesłać - inaczej będziesz czekać miesiącami.
Kontrola musi być, weryfikacja też, a nóż ktoś przejął konto, albo sprzedał innemu i bęc - kasa stoi 😀
@tadeksasnal w tej chwili w ustawieniach wypłat masz wybraną opcję wypłat na żądanie, nie automatycznie w każdy piątek. Napisałam już wiadomość do operatora Przelewy24, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj.
@tadeksasnal możesz już wypłacić środki od obu operatorów. Ponieważ masz ustawione wypłaty na żądanie wejdź proszę tutaj i zleć wypłatę na konto bankowe.
@la_nika Dziękuję za szybką reakcję.
Czy ponowna zmiana ustawień będzie się wiązała z kolejną koniecznością weryfikacji?
@tadeksasnal nie, nie musisz ponownie przechodzić przez weryfikację, ale po zmianie zostanie nałożona czasowa blokada wypłat. Aby ją zdjąć, napisz proszę do nas tutaj.
Napisałem wiadomość do Allegro, bo niestety mam podobny problem jak autor tematu...3 dzień środki zamrożone i znając życie do jutra mi Allegro nie odblokuje i nie dostanę przelewów z weekendu...
@lewgorzkowski Weryfikacja w PayU standardowo trwa 3 dni robocze, a Ty dokumenty uzupełniłeś w piątek, więc na ten moment poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Akurat PayU zostało już odblokowane, czekam na Przelewy24... Powinna być informacja przed próbą zmiany sposobu wypłaty UWAGA JEŚLI ZMIENISZ SPOSÓB WYPŁATY ŚRODKI UZYSKACZ ZA 5 DNI...a i to nie wiadomo, bo trzeba temat zgłaszać do Allegro...
Chyba lepiej najpierw wypłacić, a później zmień